Σελίδες

Αντώνης Γρέγος: Ερώτηση περί της επικείμενης εκδήλωσης Ελλήνων και σκοπιανών αντιεξουσιαστών στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΘΕΜΑ: «Περί της επικείμενης εκδήλωσης ελλήνων και σκοπιανών αντιεξουσιαστών στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης»  
Μεγάλες αντιδράσεις έχουν προκληθεί στην Θεσσαλονίκη λόγω της επικείμενης συνάντησης ελλήνων και σκοπιανών αντιεξουσιαστών, η οποία έχει προγραμματιστεί να γίνει στην Θεσσαλονίκη το Σάββατο 2 Φεβρουαρίου και μάλιστα σε χώρο ο οποίος έχει παραχωρηθεί από το Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Σημειωτέον δε ότι στην αφίσα της συγκεκριμένης εκδήλωσης, την οποία διοργανώνει η επονομαζόμενη  «Συλλογικότητα Αναρχικών Ανατολικών», το κράτος των Σκοπίων αναγράφεται ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας», ενώ είναι προφανής ο προκλητικός, έναντι των Ελλήνων, χαρακτήρας της ως άνω εκδήλωσης, λίγες μόνο ημέρες μετά την κύρωση της κατάπτυστης Συμφωνίας των Πρεσπών από το κοινοβούλιο και επιπροσθέτως λίγες ημέρες μετά την αναίτια και απαράδεκτη ακύρωση της εκδηλώσεως για την ελληνικότητα της Μακεδονίας η οποία είχε προγραμματισθεί για τις 29 Ιανουαρίου στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών. Η εν λόγω εκδήλωση, είχε διοργανωθεί από τις Ενώσεις Αποστράτων Στρατού, Πολεμικού Ναυτικού και Πολεμικής Αεροπορίας σε συνεργασία με το Ίδρυμα International Hellenic Association (IHA) και ακυρώθηκε για «λόγους ασφαλείας».
Ερωτώνται οι  αρμόδιοι υπουργοί:
Πρόκειται να αναζητηθούν και να αποδοθούν ευθύνες για το γεγονός ότι οι υπεύθυνοι του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης παραχώρησαν την αίθουσα για την πραγματοποίηση της ως άνω προκλητικής και ανθελληνικής  εκδήλωσης;
Ποια η προβλεπόμενη διαδικασία παραχώρησης της αίθουσας του Εργατικού Κέντρου  Θεσσαλονίκης προκειμένου να διεξαχθεί κάποια εκδήλωση;
Εν προκειμένω υπεβλήθη αίτημα παραχώρησης του χώρου εκ μέρους των αντιεξουσιαστών και εάν ναι ποιος το ενέκρινε;
Πως είναι δυνατόν να ακυρώνεται παραχώρηση αίθουσας για εκδήλωση για την ελληνικότητα της Μακεδονίας και ταυτοχρόνως να παραχωρείται από το Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης αίθουσα για φιλοσκοπιανική φιέστα και μάλιστα περιθωριακών παρακρατικών στοιχείων;
Αθήνα, 30/01/2019
Οι ερωτώντες Βουλευτές
Αντώνιος Γρέγος
Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης
Ελένη Ζαρούλια
Βουλευτής Β’ Αθηνών
ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

Αντώνης Γρέγος: Ερώτηση περί της άρνησης της Πολεμικού Μουσείου να παραχωρήσει αίθουσα για την πραγματοποίηση εκδήλωσης περί της ελληνικότητας της Μακεδονίας

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ
ΘΕΜΑ: «Περί της άρνησης της Πολεμικού Μουσείου να παραχωρήσει αίθουσα για την  πραγματοποίηση εκδήλωσης περί της ελληνικότητας της Μακεδονίας»  
Μεγάλες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η ακύρωση της εκδήλωσης για την ελληνικότητα της Μακεδονίας η οποία είχε προγραμματιστεί να γίνει την Τρίτη 29 Ιανουαρίου στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών , μετά την άρνηση των υπευθύνων του Πολεμικού Μουσείου να παραχωρήσουν την αίθουσα για την πραγματοποίηση της εκδήλωσης ,επικαλούμενοι «λόγους ασφαλείας».
Η εν λόγω εκδήλωση, είχε διοργανωθεί από τις Ενώσεις Αποστράτων Στρατού, Πολεμικού Ναυτικού και Πολεμικής Αεροπορίας σε συνεργασία με το Ίδρυμα International Hellenic Association (IHA),  έφερε τον τίτλο « Μακεδονία μία και ελληνική» και επρόκειτο να φιλοξενήσει σημαντικές προσωπικότητες από τον χώρο των γραμμάτων και της διπλωματίας, όπως ο συγγραφέας-ιστορικός ερευνητής κ. Γεώργιος Ρωμανός και ο Πρέσβυς ε.τ. κ. Περικλής Νέαρχος.
Όπως καταγγέλλουν οι διοργανωτές της εκδήλωσης ,και ενώ τα πάντα ήταν έτοιμα για την διεξαγωγή της εκδήλωσης, την παραμονή της πραγματοποίησής της, αιφνιδιαστικά το Πολεμικό Μουσείο αρνήθηκε να παραχωρήσει την αίθουσα
Ερωτάται ο  αρμόδιος υπουργός:
Για ποιον λόγο οι υπεύθυνοι του Πολεμικού Μουσείο ανακάλεσαν την αρχική έγκριση την οποία είχαν δώσει και αρνήθηκαν εν τέλει να παραχωρήσουν την αίθουσα για την διεξαγωγή της ως άνω εκδήλωσης;
Ποιοι ήταν ακριβώς οι υποτιθέμενοι «λόγοι ασφαλείας» τους οποίους υποκριτικά επικαλέστηκαν προκειμένου να ακυρώσουν την εκδήλωση για την ελληνικότητα της Μακεδονίας;
Υπήρξε άνωθεν πολιτική παρέμβαση προκειμένου να ακυρωθεί η εκδήλωση και ποιοι ευθύνονται για την άρνηση παραχώρησης της αίθουσας;;
Η απόφαση ακύρωσης της ως άνω εκδήλωσης είναι αποτέλεσμα της κύρωσης και εφαρμογής της κατάπτυστης και προδοτικής συμφωνίας των Πρεσπών;
Αθήνα, 30/01/2019
ΟΙ ερωτώντες Βουλευτές
Αντώνιος Γρέγος
Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης
Ηλίας Παναγιώταρος
Βουλευτής Β’ Αθηνών
ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

 

Η Χρυσή Αυγή κατέθεσε πρόταση για δημοψήφισμα ενάντια στην συμφωνία των Πρεσπών! ΟΧΙ στην προδοσία της Μακεδονίας

Ο Λαϊκός Σύνδεσμος - Χρυσή Αυγή κατέθεσε στην Βουλή και απέστειλε στις Κοινοβουλευτικές Ομάδες και όλους τους Βουλευτές πρόταση για την διεξαγωγή δημοψηφίσματος, ώστε να αποφασίσει ο Ελληνικός Λαός, αν αποδέχεται ή ΟΧΙ την συμφωνία των Πρεσπών.
Πρόκειται για ένα μείζον εθνικό θέμα, καθώς η συμφωνία των Πρεσπών που υπεγράφη από 153 "πρόθυμους" βουλευτές παραχωρεί κατ΄ ουσίαν το όνομα και την Ιστορία της Μακεδονίας μας στους σκοπιανούς, αναγνωρίζοντας τους παράλληλα "μακεδονική" ταυτότητα και γλώσσα!
Καλούνται οι Βουλευτές να δώσουν την εξουσία στον Λαό που ως τελικός και κυρίαρχος κριτής θα πετάξει την προδοσία της Μακεδονίας στον κάλαθο των αχρήστων.
Ακολουθεί ολόκληρη η πρόταση της Χρυσής Αυγής για δημοψήφισμα όπως κατατέθηκε:

ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ
συμφώνως με το Άρθρο 44 (παράγραφος 2, εδάφια 2&3) του Συντάγματος της Ελλάδας
ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΤΩΘΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥ «ΨΗΦΙΣΜΕΝΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ»
            Ως γνωστόν, την Παρασκευή 25/1/2019, στην Ολομέλεια της Βουλής των Ελλήνων, υπερψηφίστηκε (ήτοι, κατέστη «ψηφισμένο»), μετά διενέργεια ονομαστικής ψηφοφορίας (153 ΝΑΙ - 1 ΠΑΡΩΝ - 146 ΟΧΙ) σχέδιο νόμου, που έφερε τον τίτλο:
«Κύρωση της Τελικής Συμφωνίας για την Επίλυση των Διαφορών οι οποίες περιγράφονται στις Αποφάσεις του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών 817(1993) και 845(1993), τη Λήξη της Ενδιάμεσης Συμφωνίας του 1995 και την Εδραίωση Στρατηγικής Εταιρικής Σχέσης μεταξύ των Μερών».
Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Α.1. ΑΡΘΡΟ 44 ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ (ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2, ΕΔΑΦΙΑ 2&3)
«Δημoψήφισμα πρoκηρύσσεται από τoν Πρόεδρo της Δημoκρατίας με διάταγμα και για ψηφισμένα νoμoσχέδια πoυ ρυθμίζoυν σoβαρό κoινωνικό ζήτημα, εκτός από τα δημoσιoνoμικά, εφόσoν αυτό απoφασιστεί από τα τρία πέμπτα τoυ συνόλoυ των βoυλευτών, ύστερα από πρόταση των δύo πέμπτων τoυ συνόλoυ και όπως oρίζoυν o Kανoνισμός της Boυλής και νόμoς για την εφαρμoγή της παραγράφoυ αυτής. Δεν εισάγoνται κατά την ίδια περίoδo της Boυλής περισσότερες από δύo πρoτάσεις δημoψηφίσματoς για νoμoσχέδιo. Aν νoμoσχέδιo υπερψηφιστεί, η πρoθεσμία τoυ άρθρoυ 42 παράγραφoς 1 αρχίζει από τη διεξαγωγή τoυ δημoψηφίσματoς».
Α.2. Το Σύνταγμα ως θεμελιώδης Νόμος, είναι ιεραρχικά υπέρτερος (lex suprema) και κατ´ εξοχήν ουσιαστικός (lex fundamentalis) και κάθε άλλος κανόνας δικαίου ακόμα και αν εμπεριέχει διεθνή σύμβαση (όπως η «Συμφωνία των Πρεσπών») τελεί σε σχέση εξάρτησης προς αυτό (lex inferior) με βάση την ανωτερότητα του Συντάγματος. Στο πλαίσιο του αντιπροσωπευτικού συστήματος του Πολιτεύματος, το Σύνταγμα της Ελλάδας προβλέπει θεσμική έκφανση ημιάμεσης δημοκρατίας και δη ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ. Υποκείμενο του δημοψηφίσματος είναι ο ίδιος ο Λαός και ειδικότερα το εκλογικό σώμα ως ανώτατο όργανο του Κράτους, κατ´ επιταγή της Αρχής της Λαϊκής Κυριαρχίας. Το Δημοψήφισμα ως θεσμός ρυθμίζεται στο ως άνω Α44Σ, ο δε συνταγματικός νομοθέτης αναγνώρισε, εμμέσως πλην σαφώς, πως επιτρέπεται ο εμπλουτισμός της αντιπροσωπευτικής, με στοιχεία συμμετοχικής Δημοκρατίας. Ειδικότερα, στην παράγραφο 2, εδάφια 2&3 ρυθμίζεται συνταγματικά ο δεύτερος τύπος δημοψηφίσματος (πέραν του κυβερνητικού, εδάφιο 1) που επονομάζεται νομοθετικό ή κοινωνικό δημοψήφισμα, το οποίο είναι άμεσα δεσμευτικό (αποφασιστικό και δυνητικά καταργητικό νόμου). Συμφώνως με το Νόμο 4023/2011 (άρθρο 16, παράγραφος 4) "το αποτέλεσμα δημοψηφίσματος για ψηφισμένο νομοσχέδιο που ρυθμίζει σοβαρό κοινωνικό ζήτημα είναι δεσμευτικό, όταν στην ψηφοφορία λάβει μέρος τουλάχιστον το πενήντα τοις εκατό (50%) όσων έχουν εγγραφεί στους εκλογικούς καταλόγους". Στις περιπτώσεις αυτές το Δημοψήφισμα αφορά σε κύρωση ή μη ψηφισμένου νομοσχεδίου και συνεπώς ενδεχόμενο ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΛΑΪΚΗ ΑΡΝΗΣΙΚΥΡΙΑ. Δηλαδή, στην περίπτωση απόρριψης «ψηφισμένου νομοσχεδίου» η Απόφανση και Απόφαση του Λαού επενεργεί ως αναβλητικό veto (αναβλητική αρνησικυρία). Για κάθε <<ψηφισμένο νομοσχέδιο>> που ρυθμίζει σοβαρό κοινωνικό ζήτημα (που δεν εμπίπτει στα περί δημοσιονομικής πολιτικής) ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δύναται να προκηρύξει, με Διάταγμα, Δημοψήφισμα συμφώνως με τα προβλεπόμενα από το Α44Σ (παράγραφος 2, εδάφια 2&3).
Ως σοβαρό κοινωνικό ζήτημα λογίζεται κάθε ζήτημα που διαιρεί τους πολίτες και απειλεί την κοινωνική συνοχήΤο ανωτέρω «ψηφισμένο νομοσχέδιο» που ενσωμάτωσε την επονομαζόμενη «Συμφωνία των Πρεσπών», πανθομολογουμένως, de facto, διαιρεί τους πολίτες και απειλεί την κοινωνική συνοχή (δυστυχώς) και οιαδήποτε αντίρρηση επ´ αυτού, θα συνιστούσε επικίνδυνο για την κοινωνία μας πολιτικό εθελοτυφλισμό. Εμπίπτει συνεπώς, αναφανδόν, στην κατηγορία των "ψηφισμένων νομοσχεδίων" που υπόκεινται στις εν λόγω ρυθμίσεις του Συντάγματος. Σε κάθε περίπτωση, δέον να τονιστεί εμφαντικώς πως το τι συνιστά (ή δεν συνιστά) <<σοβαρό κοινωνικό ζήτημα>> το προσδιορίζει με κυριαρχικό τρόπο η Βουλή των Ελλήνων με την Απόφασή της. Συμφώνως με το Α42Σ (παράγραφος 1) «O Πρόεδρoς της Δημoκρατίας εκδίδει και δημoσιεύει τoυς νόμoυς πoυ έχoυν ψηφιστεί από τη Boυλή μέσα σε ένα μήνα από την ψήφισή τoυς. Mέσα στην πρoθεσμία πoυ πρoβλέπεται στo πρoηγoύμενo εδάφιo, o Πρόεδρoς της Δημoκρατίας μπoρεί να αναπέμψει στη Boυλή νoμoσχέδιo πoυ έχει ψηφιστεί από αυτή, εκθέτoντας και τoυς λόγoυς της αναπoμπής». Συμφώνως με το άρθρο αυτό, κάθε νομοσχέδιο συνεχίζει να λογίζεται ως "ψηφισμένο" ασχέτως με το εάν έλαβε χώρα ή όχι δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (Φ.Ε.Κ.), έως και ένα μήνα μετά (ρητή προθεσμία). Διατηρείται δηλαδή το status αυτό του νομοσχεδίου ως <<ψηφισμένου>> έως και ένα μήνα από την ημερομηνία της ψήφισης του στη Βουλή.
Με τη δημοσίευση του Νόμου 4588/2019 (Φ.Ε.Κ. Τεύχος Α´, αρ. Φύλλου 9, 25 Ιανουαρίου 2019)ουδόλως αποστερείται η δυνατότητα, η επονομαζόμενη «Συμφωνία των Πρεσπών» ως «ψηφισμένο νομοσχέδιο» να αποτελέσει αντικείμενο πρότασης και συνεπόμενης προκήρυξης-διενέργειας κοινωνικού-νομοθετικού δημοψηφίσματος, εν ονόματι της Λαϊκής Κυριαρχίας. Άλλωστε, ρητώς αναφέρεται στο σχετικό Α44Σ (παράγραφος 2, εδάφιο 3) «Αν νoμoσχέδιo υπερψηφιστεί, η πρoθεσμία τoυ άρθρoυ 42 παράγραφoς 1 αρχίζει από τη διεξαγωγή τoυ δημoψηφίσματoς», όπερ αυτόχρημα και κατ´ αναλογία, σημαίνει πως, η προθεσμία του ενός μηνός ισχύει και στην περίπτωση  «ψηφισμένου νομοσχέδιου» που δημοσιεύθηκε σε Φ.Ε.Κ., ούτως ώστε να  διατηρείται ενεργή, η συνταγματικά προβλεπόμενη δυνατότητα να αποτελέσει (ως προελέχθη) αντικείμενο νομοθετικού-κοινωνικού και δυνητικά καταργητικού δημοψηφίσματος, αφού το αντίθετο, αναφανδόν, θα αντέβαινε στην Αρχή της Λαϊκής Κυριαρχίας.   
Β. ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ 
Β1. Με το παρόν προτείνουμε να διενεργηθεί ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ως κάτωθι, με απολύτως σαφές και μη επιδεχόμενο παρερμηνείες ερώτημα:
[Πρέπει να γίνει αποδεκτό το ψηφισμένο νομοσχέδιο «Κύρωση της Τελικής Συμφωνίας για την Επίλυση των Διαφορών οι οποίες περιγράφονται στις Αποφάσεις του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών 817(1993) και 845(1993), τη Λήξη της Ενδιάμεσης Συμφωνίας του 1995 και την Εδραίωση Στρατηγικής Εταιρικής Σχέσης μεταξύ των Μερών»;]
Όσοι πολίτες δεν αποδέχονται και απορρίπτουν το «ψηφισμένο νομοσχέδιο» με το οποίο κυρώνεται η επονομαζόμενη «Συμφωνία των Πρεσπών» και ζητούν αύτη να καταργηθεί πλήρως, ψηφίζουνΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ/ΟΧΙ.
Όσοι πολίτες αποδέχονται και εγκρίνουν το «ψηφισμένο νομοσχέδιο» με το οποίο κυρώνεται η επονομαζόμενη «Συμφωνία των Πρεσπών» και ζητούν αύτη να ισχύσει πλήρως, ψηφίζουνΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ/ΝΑΙ.     
Β2. Ως γνωστόν κάθε ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ προστατεύεται από την Αρχή της Ελεύθερης Εντολής, και κατά την εκλογή του αντιπροσωπεύει ολόκληρο το Έθνος. Βάσει όλων των προαναφερθέντων και συνοπτικώς αναλυθέντων, οι κάτωθι υπογράφοντες, ήτοι ο Πρόεδρος και τα μέλη της Κ.Ο. του Λαϊκού Συνδέσμου ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, αναλογιζόμενοι την κρισιμότητα της καταστάσεως και του μείζονος αυτού κοινωνικού ζητήματος, όπως έχει ανακύψει, Σας καλούμε να προσυπογράψετε (εντός 10 ημερών-έως 7/2/2019) την ανωτέρω (προκαταρκτική) ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, ούτως ώστε αφού συμπληρωθεί ο προβλεπόμενος από το Α44Σ (παράγραφος 2, εδάφια 2&3) αριθμός προτεινόντων Βουλευτών (δύο πέμπτα -2/5- του συνολικού αριθμού, ήτοι 120), να λάβει την συνταγματικά προβλεπόμενη τελική μορφή και  να εισαχθεί στη Βουλή (όπως ορίζεται από τον κανονισμό της Βουλής των Ελλήνων και το Νόμο για την εφαρμογή της παραγράφου 2 Α44Σ), ως ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ.- 
ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ:
Νικόλαος Μιχαλολιάκος
Ιωάννης Αϊβατίδης
Σωτηρία Βλάχου
Γεώργιος Γερμενής
Αντώνιος Γρέγος
Ελένη Ζαρούλια
Παναγιώτης Ηλιόπουλος
Ευάγγελος Καρακώστας
Ηλίας Κασιδιάρης
Νικόλαος Κούζηλος
Ιωάννης Λαγός
Κωνσταντίνος Μπαρμπαρούσης
Ηλίας Παναγιώταρος
Χρήστος Παππάς
Ιωάννης Σαχινίδης
Χρήστος Χατζησάββας


Αντώνης Γρέγος: Ερώτηση για την μη εφαρμογή του Ν. 4039/2012 αναφορικά με τις υποχρεώσεις του στην αντιμετώπιση του προβλήματος των αδέσποτων ζώων στον Δήμο Πατρών

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΘΕΜΑ: «Ο Δήμος Πατρέων εξακολουθεί να μην εφαρμόζει τον Ν. 4039/2012 αναφορικά με τις υποχρεώσεις του στην αντιμετώπιση του προβλήματος των αδέσποτων ζώων»   
Ο Δήμος της τρίτης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδος, εξακολουθεί προκλητικά να κωφεύει στις επιταγές του Νόμου σχετικά με την μέριμνα των αδέσποτων ζώων.
Οι δημοτικοί ιθύνοντες αρνούνται να εφαρμόσουν τα όσα αναλυτικά ορίζει το άρθρο 9 του Ν. 4039/2012 και ιδίως στις παραγράφους 1 και 2.
Το έργο του Δήμου, έχουν πλήρως υποκαταστήσει οι εθελοντές φιλόζωοι οι οποίοι επί εικοσιτετράωρου βάσεως  δέχονται κλήσεις είτε από πολίτες, είτε από τις Αστυνομικές Αρχές για την αντιμετώπιση περιστατικών τραυματισμού ζώων, εγκατάλειψης και κακοποίησης.
Φυσικά κάθε ζήτημα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, στείρωσης και χειρουργικής επέμβασης αδέσποτων ζώων, αντιμετωπίζεται από τους φιλόζωους εθελοντές, εξ’ ιδίων πόρων.
Οι μεμονωμένες περιπτώσεις παροχής βοήθειας εκ μέρους του Δήμου, είτε με την μορφή προγράμματος στείρωσης, είτε με την επίλυση  κάποιων έκτακτων περιστατικών (μετρημένων στα δάχτυλα) γίνεται κατόπιν άσκησης ιδιαίτερα μεγάλης πίεσης εκ μέρους των φιλοζωικών σωματείων και των μελών τους.
Καμία απολύτως μέριμνα για την δημιουργία ενός δημοτικού κτηνιατρείου, έργου που θα έθετε τις βάσεις για την στείρωση εκατοντάδων ζώων, αλλά και την παροχή πρώτων βοηθειών σε δεκάδες περιστατικά που χρήζουν κτηνιατρικής περίθαλψης.
Τα ανωτέρω έχουν ως αποτέλεσμα ο αριθμός των αδέσποτων να αυξάνει, οι εθελοντές να αδυνατούν να καλύψουν όλες τις ανάγκες, πολλά ζώα να θανατώνονται με δηλητήριο από «αγανακτισμένους» δημότες, πολλά ζώα να πεθαίνουν στο δρόμο, λόγω έλλειψης τροφής και κτηνιατρικής φροντίδας.
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
 Για ποιο λόγο ο Δήμος της Πάτρας δεν εφαρμόζει τον Νόμο;
Ως πότε το έργο της δημοτικής αρχής θα υποκαθίσταται από τα φιλοζωικά σωματεία;
Αθήνα, 25/01/2019
Ο ερωτών Βουλευτής
Αντώνιος Γρέγος
Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης 
ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

Λύσσα στα διεφθαρμένα ΜΜΕ, γιατί η Χρυσή Αυγή ξεφτίλισε τους προδότες της Μακεδονίας! 5 ΒΙΝΤΕΟ & ΦΩΤΟ

Με σειρά από ρεπορτάζ τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ επιχείρησαν να συκοφαντήσουν τους Συναγωνιστές, επειδή μετέφεραν στην Βουλή την οργή των Ελλήνων για την προδοσία της Μακεδονίας.
Open

Ant1

Star

ΣΚΑΙ










Αντώνης Γρέγος: Ζούμε μέρες προδοσίας - Όλοι στον αγώνα να σώσουμε την Μακεδονία! ΒΙΝΤΕΟ

Ο Βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης, Αντώνης Γρέγος επιτέθηκε στο "συνταγματικό τόξο" και την συμπαιγνία του για την προδοσία της Μακεδονίας, ερωτώντας τι άλλο ανιστόρητο και προκλητικό θα ακουστεί στην αίθουσα της Ολομέλειας.
Αφού επέστρεψε στο όνομα των εκατοντάδων χιλιάδων Πατριωτών όλους τους χαρακτηρισμούς που έκαναν οι πολιτικάντηδες προς την Χρυσή Αυγή, σημείωσε πως βιώνουμε μέρες προδοσίας και παράδοσης της ιερής γης της Μακεδονίας στους σφετεριστές.
Για τον ΣΥΡΙΖΑ δήλωσε πως αυτός είναι ο ετερόκλητος όχλος, το μόρφωμα της κόκκινης χούντας που καταρρέει, καθώς η οργή των Ελλήνων για την προδοσία έχει ξεχειλίσει.
Επιτέθηκε και στην Νέα Δημοκρατία, την ψοφοδεξιά παράταξη που απέδειξε για ακόμη μια φορά πως είναι δεκανίκι της αριστεράς.
Ο Συναγωνιστής Γρέγος κατέληξε πως είναι χρέος μας να μάθουμε στα παιδιά μας πως η Μακεδονία είναι μία και μόνο Ελληνική και κάλεσε όλους στον Αγώνα ενάντια στην προδοσία.

Πρόκληση - πρόσκληση Ν. Γ. Μιχαλολιάκου: Παραιτηθείτε για να μην περάσει η συμφωνία των Πρεσπών! ΒΙΝΤΕΟ

Ο Γενικός Γραμματέας του Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή εξέθεσε συλλήβδην το πολιτικό σύστημα της Χώρας για την προδοτική συμφωνία των Πρεσπών, προτείνοντας σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ να παραιτηθούν μαζικά ώστε να μπλοκαριστεί κάθε κοινοβουλευτική διαδικασία.
Ο Ν. Γ. Μιχαλολιάκος σχολίασε αρχικά την άρνηση της ΝΔ να αποδεχτεί την πρόταση αντισυνταγματικότητας της Χρυσής Αυγής για το σύμφωνο των Πρεσπών, τονίζοντας πως η στάση της ΝΔ ήταν ένα ΟΧΙ απέναντι στο Σύνταγμα των Ελλήνων.
Επανέλαβε πως ενδεχόμενη πρόταση μομφής από την πλευρά της ΝΔ είναι ευπρόσδεκτη και η Χρυσή Αυγή θα την υπερψηφίσει.
Το μείζον όμως είναι να εκφραστεί η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων που αντιτίθεται στην συμφωνία των Πρεσπών.
Ο Γενικός Γραμματέας της Χρυσής Αυγής πρότεινε σύμφωνα με το άρθρο 51 του Συντάγματος να παραιτηθούν ΟΛΟΙ οι Βουλευτές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, οπότε θα ακολουθήσει η Χρυσή Αυγή και έτσι θα οδηγηθεί η χώρα σε εκλογές για να μην περάσει η προδοτική συμφωνία των Πρεσπών.

Εναντίον όλων η Χρυσή Αυγή! Ενώθηκαν ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ για την προδοσία της Μακεδονίας - ΒΙΝΤΕΟ

Όλος ο ΣΥΡΙΖΑ χειροκρότησε τον Δένδια! Νόμιμες οι Πρέσπες για τους νεοδημοκράτες - Χέρι χέρι με τον Τσίπρα στην προδοσία!
Εμπεριστατωμένη και νομικά απολύτως τεκμηριωμένη πρόταση αντισυνταγματικότητας για το Σύμφωνο των Πρεσπών κατέθεσε η Χρυσή Αυγή.
Οι προδότες σύσσωμου του αντισυνταγματικού τόξου, αρνήθηκαν να την ψηφίσουν, αναγνωρίζοντας de facto την προδοτική συμφωνία ως... "νόμιμη και συνταγματική"!
Αποκαλύπτοντας τον προδοτικό ρόλο της ΝΔ, ο εκπρόσωπός της Δένδιας πήρε τον λόγο και και δήλωσε πως δεν στηρίζει την πρόταση αντισυνταγματικότητας της Χρυσής Αυγής, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για να περάσει η προδοσία της Μακεδονίας από την Βουλή.
ΕΤΣΙ ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΤΩΝ ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΩΝ!
Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΘΑ ΚΑΤΑΦΥΓΕΙ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ
Ακολουθεί ολόκληρη η πρόταση αντισυνταγματικότητας της Χρυσής Αυγής όπως κατατέθηκε:

ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
ΑΘΗΝΑ, 23/1/2019
ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ (συμφώνως με το άρθρο 100 του Κανονισμού της Βουλής των Ελλήνων)
Εισάγεται προς ψήφιση σήμερα, 23/1/2019, στην Ολομέλεια της Βουλής των Ελλήνων, σχέδιο νόμου, που τιτλοφορείται ως εξής:
<<Κύρωση της Τελικής Συμφωνίας για την Επίλυση των Διαφορών οι οποίες περιγράφονται στις Αποφάσεις του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών 817(1993) και 845(1993), τη Λήξη της Ενδιάμεσης Συμφωνίας του 1995 και την Εδραίωση Στρατηγικής Εταιρικής Σχέσης μεταξύ των Μερών>>.
Στο πλαίσιο της άσκησης δικαιώματος πολιτικού προληπτικού ελέγχου συνταγματικότητας σχεδίου νόμου, που ως γνωστόν λαμβάνει χώρα κατά τη διαδικασία εισαγωγής προς ψήφιση στην Ολομέλεια της Βουλής, οι κάτωθι υπογράφοντες Πρόεδρος και μέλη της Κ.Ο. του Λαϊκού Συνδέσμου <<ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ>>, προβάλλουμε τις κάτωθι συγκεκριμένες αντιρρήσεις ως προς τη συνταγματικότητα του εν λόγω σχεδίου νόμου και ΖΗΤΟΥΜΕ στο στάδιο της κατ᾽ αρχήν συζήτησης, να αποφανθεί η Ολομέλεια της Βουλής των Ελλήνων, επί των κάτωθι ανακυπτόντων ζητημάτων αντισυνταγματικότητας:
Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Α.1. Ο έλεγχος της συνταγματικότητας των νόμων θεμελιώνεται στην τυπική ανωτερότητα του Συντάγματος της Ελλάδας. Ως γνωστόν το Σύνταγμα της Ελλάδας αποτελεί το θεμελιώδη Νόμο της Πολιτείας, καταστατικό χάρτη αυξημένης τυπικής ισχύος, με ανώτερη τυπική και ουσιαστική ιεραρχική θέση στην έννομη τάξη και όλοι οι κανόνες δικαίου πρέπει αναντίρρητα να συμφωνούν με αυτό.
Α.2. Το Σύνταγμα ως θεμελιώδης Νόμος είναι υπέρτερος (lex suprema) και κατ´ εξοχήν ουσιαστικός (lex fundamentalis) και κάθε άλλος κανόνας δικαίου τελεί σε σχέση εξάρτησης προς αυτό (lex inferior) με βάση την ανωτερότητα του Συντάγματος. Από την τυπική και ουσιαστική ανωτερότητα του Συντάγματος αναφανδόν προκύπτει άμεσα η έννοια της «συνταγματικότητας», της συμφωνίας δηλαδή ενός κανόνα δικαίου με το Σύνταγμα, τόσο ως προς το περιεχόμενό του, όσο και προς την ακολουθούμενη μέθοδο παραγωγής. Πιο συγκεκριμένα, η ουσιαστική συνταγματικότητα, η οποία και προεξάρχει έγκειται στην συμφωνία των νόμων με την ουσία του Συντάγματος (animus), ενώ η τυπική συνταγματικότητα στην συμφωνία των νόμων με την προβλεπόμενη διαδικασία παραγωγής τους (corpus).
Β. ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ
Β1. Με το παρόν σχέδιο νόμου εισάγεται προς κύρωση στην Ολομέλεια η επονομαζόμενη "Συμφωνία των Πρεσπών". Σύμφωνα με το άρθρο 1 αυτής και προς επίλυση του ονοματολογικού ζητήματος, "συμφωνήθηκε" πως το επίσημο όνομα του <<Δευτέρου Μέρους>> θα είναι <<Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας>>. Ήτοι, μεταξύ των "συμπεφωνημένων" συμπεριλαμβάνεται η ονομασία του γειτονικού κράτους στην οποία εμπεριέχεται ο όρος ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, που αποτελεί γεωγραφική περιοχή της Ελλάδας, η οποία μάλιστα συνορεύει με το <<Δεύτερο Μέρος>>. Το εν λόγω άρθρο (ειδικότερα στην παράγραφο 3, στοιχείο α´) αντιστρατεύεται την ουσία (animus) του Συντάγματος, ουσιαστικές δηλαδή διατάξεις και δη τις διατάξεις περί οργάνωσης και αποκεντρωτικής διοίκησης του Ελληνικού Κράτους (Α101Σ, Α102Σ), αφού το γειτονικό κράτος προκύπτει, προδήλως, δολίως να ερανίζεται (σφετερίζεται) τον όρο Μακεδονία που επισήμως χρησιμοποιείται σε τρεις δευτεροβάθμιους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης (Περιφέρειες) της Ελλάδας με αντίστοιχο επίσης γεωγραφικό προσδιορισμό, ήτοι την Περιφέρεια Κεντρικής, Δυτικής, αλλά και Ανατολικής Μακεδονίας (και Θράκης), που πέραν όλων των άλλων, υπάρχει για αυτές τις Περιφέρειες (όπως και για τις λοιπές εννέα) συνταγματική πρόβλεψη που επιτρέπει την διά νόμου ανάθεση άσκησης αρμοδιοτήτων που συνιστούν αποστολή του Κράτους.
Με βάση τα ανωτέρω το παρόν σχέδιο νόμου καταστρατηγεί την ουσία (animus) του Συντάγματος και αναφανδόν εγείρεται ζήτημα ουσιαστικής αντισυνταγματικότητας που αφορά στο κεφαλαιώδους σημασίας άρθρο 1 (παραγράφος 3, στοιχείο α´) της "συμφωνίας", που αποτελεί και τη βάση αυτής.
ΖΗΤΟΥΜΕ η Ολομέλεια της Βουλής να αποφανθεί επί της ανωτέρω αντιρρήσεως ουσιαστικής συνταγματικότητας. 
Β2. Ως προκύπτει, η επονομαζόμενη «συμφωνία των Πρεσπών» υπεγράφη εκ των εκπροσώπων της Ελληνικής Δημοκρατίας και του <<Δευτέρου Μέρους>> και παρέστη ως <<μάρτυρας>> ο κ. Matthew Nimetz. Είναι γνωστόν τοις πάσι (αναφέρεται άλλωστε και στη σχετική αιτιολογική έκθεση), πως ο προδιαληφθείς "μάρτυρας" που συνυπέγραψε την «τελική συμφωνία», δεν αποτελεί ένα απλό, οποιονδήποτε μάρτυρα, αλλά τον προσωπικό απεσταλμένο του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών και ειδικό διαμεσολαβητή για την επίλυση του ονοματολογικού ζητήματος της γείτονος. Τα Ηνωμένα Έθνη, αποτελούν διεθνή οργανισμό και διά της "συμφωνίας των Πρεσπών" αναγνωρίστηκαν σε αυτόν, εμμέσως πλην σαφώς, αρμοδιότητες που προβλέπονται από το Σύνταγμα της Ελλάδας και άπτονται αυτού (αφορούν στα προαναφερθέντα και στην εν γένει παρούσα και μελλοντική προάσπιση της ακεραιότητας της Χώρας, που τίθεται εν κινδύνω με την παραχώρηση χρήσης του ονόματος της Μακεδονίας και για την οποία ακεραιότητα ο ρυθμιστής του πολιτεύματος, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δίδει ενώπιον της Βουλής σχετικό Όρκο). Η Κυβέρνηση, με βάση όχι μόνο δηλώσεις, αλλά και πραγματικά περιστατικά που αφορούσαν στην ασκούμενη πολιτική και προς υποστήριξη των πρωτοβουλιών που έλαβε για την αναγκαιότητα (λόγω αναφερόμενης ¨καλής συγκυρίας¨ στη γείτονα) της επίλυσης του ονοματολογικού, προσπάθησε να αναδείξει, ποικιλοτρόπως, πως η ¨συμφωνία¨ στην οποία κατέληξε μετά διπλωματικές ενέργειες διαπραγμάτευσης, εξυπηρετεί σπουδαίο εθνικό συμφέρον και προάγει τη συνεργασία της Ελληνικής Δημοκρατίας και του <<Δευτέρου>> <<Μέρους>>, που ως γνωστόν εκπροσωπήθηκαν από τους αντιστοίχους Υπουργούς Εξωτερικών στις Πρέσπες, οι οποίοι και την υπέγραψαν. Συνεπώς, για την κύρωση του εν λόγω σχεδίου νόμου, απαιτείται πλειοψηφία των τριών πέμπτων του όλου αριθμού των βουλευτών και όχι απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών ή σχετική πλειοψηφία επί των παρόντων. Ο τρόπος με τον οποίο εισάγεται προς ψήφιση το παρόν σχέδιο νόμου καταστρατηγεί την συνταγματικά προβλεπόμενη αυξημένη πλειοψηφία των τριών πέμπτων για τις περιπτώσεις αυτές (Α28Σ, παράγραφος 2).
Με βάση τα ανωτέρω αναφανδόν εγείρεται ζήτημα τυπικής αντισυνταγματικότητας του εν λόγω σχεδίου νόμου, που αφορά στη διαδικασία παραγωγής (corpus).
ΖΗΤΟΥΜΕ η Ολομέλεια της Βουλής να αποφανθεί επί της ανωτέρω αντιρρήσεως τυπικής συνταγματικότητας.

Ν. Γ. Μιχαλολιάκος από το Σύνταγμα: Αγώνας μέχρι τέλους ενάντια στην προδοσία της Μακεδονίας! (φωτο)

Ο Λαϊκός Σύνδεσμος - Χρυσή Αυγή συμμετέχει ενεργά στο μεγαλειώδες συλλαλητήριο του Συντάγματος ενάντια στην προδοσία της Μακεδονίας.



Ο Γενικός Γραμματέας του Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή, Νικόλαος Γ. Μιχαλολιάκος πλαισιωμένος από σύσσωμη την Κοινοβουλευτική Ομάδα του Κινήματος δήλωσε από την πλατεία Συντάγματος:
"Μια μεγάλη ανθρώπινη πλημμύρα από Πατριώτες και Εθνικιστές στην πλατεία Συντάγματος βροντοφωνάζει: Κάτω τα χέρια από την Μακεδονία!
Η Χρυσή Αυγή θα αγωνιστεί μέχρι τέλους για να μην παραδοθεί το Ιερό όνομα της Μακεδονίας στους Σκοπιανούς. Ζήτω η Νίκη!"