Σελίδες

Μπουτάρης: Στην κοινωνία που θα σας επιβάλλουμε χωράνε όλοι εκτός από τους Έλληνες


Γραφικός για άλλη μία φορά, αλλά τουλάχιστον ευθύς εμφανίστηκε σε νέες δηλώσεις του ο αποτυχημένος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, αναφερόμενος στην παρέλαση της ντροπής στην Θεσσαλονίκη, η οποία γίνεται υπό την αιγίδα του δήμου, ο οποίος είχε απαγορεύσει τις συγκεντρώσεις των Ποντίων για την επέτειο της Γενοκτονίας τους.
Αυτή την φορά ο δήμαρχος ήταν βαθιά διευκρινιστικός περί της ιδεολογίας που πρεσβεύει αυτός και οι συνοδοιπόροι του. «Δεν κάνουμε ούτε πανηγύρι, ούτε καρναβάλι, ούτε τουρισμό, με το Gay Pride...

 
τιμούμε τη διαφορετικότητα», δήλωσε ο δήμαρχος προσδιορίζοντας την Νέα Τάξη Πραγμάτων που ευαγγελίζεται. Έσπευσε βέβαια να συμπληρώσει αμέσως μετά ότι «στην κοινωνία που θέλουμε να χτίσουμε, ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται χωρίς να υφίσταται καταπίεση», επιβεβαιώνοντας αυτό που λέμε εδώ και καιρό, ότι δηλαδή οι ταγοί της παγκοσμιοποίησης ετοιμάζουν έναν κόσμο που όλοι απεύχονται και θα τον επιβάλλουν «με το έτσι θέλω». Και βέβαια «ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται χωρίς να υφίσταται καταπίεση», αρκεί η έκφραση του να συμφωνεί με τον «πνευματώδη» κ. Μπουτάρη, όπως είδαμε από την εμπειρία των ποντιακών συλλόγων.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να προσθέσουμε μία μικρή αναδρομή στα λεγόμενα του κ. Μπουτάρη: 

  • Δεν αποτελούν, πλέον, έκπληξη οι πολιτιστικές επιλογές του Δήμου Θεσσαλονίκης. Βεβαίως, το ίδιο ισχύει και για τις πρόσφατες δηλώσεις του κ. Μπουτάρη στο Δημοτικό Συμβούλιο, όπου χαρακτήρισε τις εκδηλώσεις της Χρυσής Αυγής ανεπιθύμητες στην  πόλη.
  • Τα μέχρι τώρα πεπραγμένα και λεγόμενα του κ. Δημάρχου, μας έχουν πείσει για τον ανθελληνισμό και τη γελοιότητα της Δημαρχίας Θεσσαλονίκης:
  • Έχει χαρακτηρίσει δημόσια και τηλεοπτικά την γλώσσα των Σκοπίων «Μακεδονικά». Εννοείται, πως στο Δημοτικό Συμβούλιο, όπου ειπώθηκε αυτό, κανείς δεν  αντέδρασε.
  • Στην εκδήλωση της Παμποντιακής Ομοσπονδίας για την γενοκτονία, όπου ήταν καλεσμένος να καταθέσει στεφάνι, έφτασε αργοπορημένος, ψελλίζοντας την δικαιολογία ότι τον πήρε ο ύπνος, εμφανίστηκε  μετά την κατάθεση των στεφάνων. Οι Πόντιοι, καθότι, δεν ξεχνούν ποτέ, όταν ανακοινώθηκε το όνομά του από τα μεγάφωνα, τον γιούχαραν φωνάζοντας «Ουστ γαϊδούρι». Δεν πρέπει να αγνοηθεί το γεγονός πως πέρυσι σωματεία Ποντίων αντιμετώπισαν ποινικές διώξεις,  για «παράνομη κατάληψη δημοσίου χώρου».
  • Σε τηλεοπτική εκπομπή στην οποία ήταν καλεσμένος, ο κ. Μπουτάρης χαρακτήρισε μεγάλο ηγέτη τον Κεμάλ Ατατούρκ. Τόνισε, επίσης, ότι είναι «βλακώδες να κρατάμε μίσος» για τις γενοκτονίες και τους διωγμούς. Εν συνεχεία, έθιξε και το Βορειοηπειρωτικό, λέγοντας πως «δεν είναι σωστός ο όρος Βόρειος Ηπειρος». Έπειτα, υπερασπίστηκε το δικαίωμα του ν’ αποκαλεί τα Σκόπια «Μακεδονία». Και το κερασάκι στην τούρτα ήταν ότι προτιμάει την ονομασία «Ινσταμπούλ»  και όχι Κωνσταντινούπολη!
  • Τα άνωθεν δικαιολογούν απόλυτα την διεστραμμένη εμμονή του να μετονομάσει μεγάλη οδό της πόλης, σε οδό Κεμάλ Ατατούρκ.
  • Όπως πέρυσι, έτσι και φέτος -για να μην τους χάσει από πελάτες- ο Δήμος Θεσσαλονίκης στηρίζει την Διοργάνωση του Gay Pride, παρέχοντας  στο πανηγυράκι των κίναιδων, 4500 ευρώ. Με αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να σιτιστούν οι άποροι ή θα μπορούσαν να είχαν δοθεί στο Δημοτικό Κυνοκομείο για στειρώσεις αδέσποτων και την περίθαλψη αυτών ή για να μπουν καύσιμα στα στάσιμα απορριμματοφόρα.  Ο κ. Μπουτάρης όμως, θεώρησε πιο σημαντικό να βγάλει τις «τρελές» απ’ το κλουβί τους και να τις ξαμολήσει στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, από το να παρέχει ουσιαστικό κοινωνικό έργο στην πόλη.
  • Σε όλα αυτά, έρχεται να προστεθεί ακόμη ένα πανηγυράκι… Αυτό της 6ης Διεθνούς Γυμνής Ποδηλατοδρομίας. Ο δήμαρχος - έχοντας δώσει τις ευλογίες του γι’ αυτό το «τσιτσίδωμα» - καθίσταται, προφανώς, υπεράνω του νόμου  περί προσβολής της δημοσίας αιδούς.
Μετά από όλα αυτά, σαφέστατα του κ. Δημάρχου του φταίει η Χρυσή Αυγή και δηλώνει πως είναι ανεπιθύμητη. Χαιρόμαστε και τον ευχαριστούμε που μας διαχωρίζει από τον παρακμιακό συρφετό , τον οποίο αυτός και σύσσωμο το Δημοτικό Συμβούλιο προτιμούν να στηρίζουν.