Αντώνης Γρέγος:Eρώτηση για τα 1800 ακινητοποιημένα βαγόνια με εμπορεύματα στην Ειδομένη λόγω των λαθρομεταναστών

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΘΕΜΑ: «Ακινητοποιημένα βρίσκονται 1800 βαγόνια με εμπορεύματα στην Ειδομένη λόγω των λαθρομεταναστών»  
Ακινητοποιημένα στην Ειδομένη βρίσκονται περίπου 1800 βαγόνια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που μεταφέρουν εμπορεύματα προς την Κεντρική Ευρώπη. Το τεράστιο πρόβλημα έχει δημιουργηθεί λόγω του αποκλεισμού της σιδηροδρομικής γραμμής στο σημείο από τις 18 Νοέμβριου, όταν 1500 περίπου λαθρομετανάστες κατέλαβαν τις γραμμές διακόπτοντας τα δρομολόγια των τραίνων, διαμαρτυρόμενοι επειδή οι αρχές των Σκοπίων δεν τους επιτρέπουν τη διέλευση. Συνολικά επηρεάζονται περίπου 1800 βαγόνια εντός και εκτός Ελλάδας, όπως δήλωσε σε μέσα μαζικής ενημέρωσης ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος. Μέσα στα Σκόπια έχουν εγκλωβιστεί με κατεύθυνση την Ελλάδα 4 τρένα ενώ στη Θεσσαλονίκη αλλά και στην Αθηνά έχουν εγκλωβιστεί τρένα που δεν μπορούν να κατευθυνθούν μέσω Σκοπίων στην Ευρώπη. Η ζημιά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέχρι στιγμής αγγίζει το 1,5 εκατομμύριο ευρώ περίπου, σύμφωνα με τον κ. Ζηλιασκόπουλο.
Πλήγμα όμως δέχεται και η αξιοπιστία της εταιρίας, καθώς δεν μπορεί να εκτελέσει τα δρομολόγια. Μεγάλοι πελάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως η Cosco, η Hewlett Packard και η Sony, αλλά και εισαγωγικές εταιρίες, εκφράζουν έντονη δυσαρέσκεια και τονίζουν ότι και εν όψει Χριστουγέννων θα δημιουργηθούν προβλήματα στην αγορά. Μάλιστα, μεγάλες ξένες εταιρίες που συνεργάζονται με τις μεταφορικές εταιρίες που χρησιμοποιούν τη σιδηροδρομική γραμμή, απειλούν να διακόψουν τη συνεργασία τους με την Ελλάδα.
Δυσαρέσκεια εκφράζουν όμως και ελληνικές επιχειρήσεις που δεν μπορούν να παραλάβουν τα προϊόντα τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το γεγονός ότι μέσα στα εγκλωβισμένα 
βαγόνια βρίσκονται περίπου 1500 τόνοι ζάχαρης αλλά και τρόφιμα σε ψυγεία, που προορίζονται για μεγάλη αλυσίδα υπεραγορών. Η επιχείρηση τονίζει ότι έχουν εκδοθεί οι χριστουγεννιάτικοι κατάλογοι της υπεραγοράς, αλλά τα προϊόντα δεν μπορούν να φτάσουν στα ράφια. Ανάμεσα στα προϊόντα που παραμένουν στα βαγόνια είναι καύσιμα, πρώτες ύλες και ηλεκτρονικός εξοπλισμός. Ενόψει του ότι η παρακώλυση των συγκοινωνιών αποτελεί ποινικό αδίκημα, το οποίο μάλιστα εν προκειμένω, με τον τρόπο και στον χρόνο που τελείται, προκαλεί μέγιστη οικονομική ζημία σε πολλές επιχειρήσεις αλλά και στο ελληνικό δημόσιο.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
Πρόκειται οι αρμόδιες δικαστικές αρχές να ασκήσουν τα νόμιμα εις βάρος των ως άνω παρανομούντων λαθρομεταναστών και οι αστυνομικές δυνάμεις να προχωρήσουν στην άμεση σύλληψή τους και απομάκρυνσή τους ώστε να αποκατασταθεί η ευνομία στην Ειδομένη και να διασφαλισθεί η απρόσκοπτη τέλεση των σιδηροδρομικών δρομολογίων;
Πρόκειται να αναζητηθούν τυχόν ευθύνες για την μη εκτέλεση των σιδηροδρομικών δρομολογίων 

και στους υπαλλήλους που ήταν υπεύθυνοι για την ομαλή διεξαγωγή των συγκεκριμένων δρομολογίων; 
Αθήνα, 08/12/2015
Ο ερωτών Βουλευτής
Αντώνιος Γρέγος
Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης
ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

Αντώνης Γρέγος:Eρώτηση για την αναγραφή της πόλης του Μοναστηρίου ως “Μπίτολα” σε πινακίδα της Εγνατίας οδού

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΘΕΜΑ: «Αναγραφή της πόλης του Μοναστηρίου ως “Μπίτολα” σε πινακίδα της Εγνατίας οδού»  
Στον κάθετο άξονα της Εγνατίας οδού, στον κόμβο της Φλώρινας, υπάρχει πινακίδα, στην οποία αναγράφεται με ελληνική γραφή η πόλη Μοναστήρι των Σκοπίων με το σλαβικό όνομα Μπίτολα (Bitola). Στις πληροφοριακές πινακίδες των οδών και των κόμβων οι πόλεις, ακόμα κι αν βρίσκονται εκτός ελληνικών συνόρων, επιβάλλεται να αναγράφονται με την ελληνική τους ονομασία. Περαιτέρω, οι βυζαντινές εκκλησίες, οι βυζαντινές αγιογραφίες σε αυτές, η αρχαία πόλη Ηράκλεια (προς τιμήν του Έλληνα μυθικού ήρωα Ηρακλή) που ιδρύθηκε από τον Φίλιππο Β’, αποδεικνύουν την ελληνικότητα της περιοχής.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
Δεδομένου ότι η εν λόγω πινακίδα συνιστά προσβολή της ελληνικής ιστορίας θα προβούν σε άμεση διόρθωση της ονομασίας του Μοναστηρίου;
Ποιος ευθύνεται για την τοποθέτηση της πινακίδας; Θα αναζητηθούν πειθαρχικές ευθύνες από τους αρμόδιους φορείς;
Αθήνα, 08/12/2015
Ο ερωτών Βουλευτής
Αντώνιος Γρέγος
Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης
ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

Αντώνης Γρέγος:Ερώτηση σχετικά με το πρόγραμμα αναδάσωσης του Σέιχ Σου Θεσσαλονίκης

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΘΕΜΑ: «Σχετικά με το πρόγραμμα αναδάσωσης του Σέιχ Σου Θεσσαλονίκης»  
Το περιαστικό δάσος της Θεσσαλονίκης (Σέιχ Σου) είναι ο μοναδικός πνεύμονας οξυγόνου της συμπρωτεύουσας και συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην βελτίωση του αστικού μικροκλίματος και μειώνει δραστικά τον κίνδυνο εμφάνισης πλημμυρών στις περιφερειακές συνοικίες της Θεσσαλονίκης. Λόγω πολλαπλών πυρκαγιών στο παρελθόν είχε καταστραφεί ένα μεγάλο τμήμα του και γίνονται φιλότιμες προσπάθειες από συλλόγους, σχολεία και άλλες συλλογικότητες για την αναδάσωσή του, με την Διεύθυνση Αναδασώσεων Κεντρικής Μακεδονίας και την Αντιπεριφέρεια Κοινωνικής Συνοχής και Αλληλεγγύης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας να παρέχει τα σχετικά δενδρύλλια και να εποπτεύει τις αναδασώσεις.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
Υπάρχει ή πρόκειται να υπάρξει συγκεκριμένο πρόγραμμα υποχρεωτικής δενδροφύτευσης για τα σχολεία, ώστε οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με το φυσικό περιβάλλον και να καλλιεργηθεί η οικολογική συνείδησή τους;
Είναι υπό σχεδιασμό άλλα πρόσθετα μέτρα που θα μπορούσαν να επιταχύνουν την διαδικασία αναδάσωσης ώστε να αποκατασταθεί ταχύτερα το περιαστικό δάσος της Θεσσαλονίκης;
Αθήνα, 08/12/2015
Ο ερωτών Βουλευτής
Αντώνιος Γρέγος
Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης
ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

Αντώνης Γρέγος:Ερώτηση για το παλαιό εργοστάσιο «Αλλατίνη» στην Θεσσαλονίκη, το οποίο αποτελεί παγίδα θανάτου

ΠΡΟΣ: ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ
ΘΕΜΑ: «Παγίδα θανάτου αποτελεί το παλαιό εργοστάσιο «Αλλατίνη» στην Θεσσαλονίκη -τεράστιες οι ευθύνες του Δήμου Θεσσαλονίκης»
Το πρόσφατο τραγικό περιστατικό θανάσιμου τραυματισμού μιας δεκαπεντάχρονης μαθήτριας εντός του πενταώροφου κεντρικού κτιρίου του πρώην βιομηχανικού συγκροτήματος, επαναφέρει με τον πλέον δραματικό τρόπο την υπόθεση της εγκατάλειψης των εγκαταστάσεων του εργοστασίου «Αλλατίνη» στην Θεσσαλονίκη. Κυρίως αναδεικνύει τα τεράστια κενά που υπάρχουν όσον αφορά τα μέτρα φύλαξης και ασφάλειας του χώρου, ο οποίος είναι γεμάτος θανάσιμες παγίδες. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως, παρότι και στο πρόσφατο παρελθόν, μόλις τον περασμένο Ιούλιο, υπήρξε ανάλογο συμβάν, ευτυχώς όχι με τραγική κατάληξη, με θύμα 13χρονο, ουδείς φρόντισε να λάβει τα αναγκαία μέτρα για την ασφαλή σφράγιση του χώρου. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, από επιτόπια έρευνα δημοσιογράφων της στο ως άνω εγκαταλελειμμένο συγκρότημα, προκύπτουν τα εξής: 1. Παρότι ο χώρος έχει αποκλειστεί καθ' όλη την περίμετρο του οικοπέδου με λαμαρίνες, εντούτοις υπάρχουν τουλάχιστον τρία σημεία στα οποία έχει παραβιαστεί η περίφραξη. Το ένα μάλιστα βρίσκεται επί της κεντρικής οδού Ανθέων, πολύ κοντά στη στάση του ΟΑΣΘ. Επίσης σχετικά εύκολη είναι η πρόσβαση ακόμη και από την είσοδο η οποία βρίσκεται στο πίσω μέρος του οικοπέδου, καθώς η πόρτα σφράγισης είναι ιδιαίτερα χαμηλή. Από αυτά τα σημεία είναι δυνατή η άνετη είσοδος οποιουδήποτε στο οικόπεδο. 2. Η πρόσβαση σε όλα τα κτίρια είναι ανεμπόδιστη, αφού σχεδόν όλες οι πόρτες είναι ορθάνοιχτες. Ορθάνοιχτη είναι και η πόρτα του πενταώροφου κεντρικού κτιρίου, όπου έχασε τη ζωή της η 15χρονη μαθήτρια. 3. Το κυρίως κτίριο είναι κυριολεκτικά παγίδα θανάτου, καθώς μετά την αφαίρεση των μηχανημάτων τα πατώματα όλων των ορόφων είναι γεμάτα τρύπες. Ορισμένες από αυτές είχαν κλείσει με ειδική ξύλινη κάλυψη, η 
οποία όμως έχει φθαρεί και μπορεί να υποχωρήσει ανά πάσα στιγμή. 4. Στα κτίρια υπάρχουν σπασμένα γυαλιά, επικίνδυνα κιγκλιδώματα, σιδεριές, ετοιμόρροπα δάπεδα, οικοδομικά υλικά 
(ξυλεία με καρφιά) κ.ά. τα οποία μπορούν να εκθέσουν σε σοβαρούς κινδύνους. 5. Γεμάτος παγίδες θανάτου είναι  και ο αύλειος χώρος του πρώην βιομηχανικού συγκροτήματος. Φρεάτια γεμάτα νερό τα οποία καταλήγουν στο υπόγειο πάρκινγκ που διανοίχθηκε πριν από μερικά χρόνια, κάποια τελείως εκτεθειμένα, άλλα με πρόχειρη κάλυψη, ακόμη και με κόντρα πλακέ, σκουριασμένα σίδερα οικοδομής που ξέμειναν από τις εργασίες για την κατασκευή του υπόγειου πάρκινγκ και βέβαια ξερόχορτα που πνίγουν τα κτίρια, αποτελώντας επικίνδυνη εύφλεκτη ύλη, ικανή να κάνει στάχτη ολόκληρο το οικοδομικό τετράγωνο
5. Εκτός από τα πολύ σοβαρά θέματα ασφάλειας προκύπτουν επίσης και ζητήματα υγιεινής, μιας και ο χώρος δεν έχει καθαριστεί ποτέ εδώ και αρκετά χρόνια.
Έναντι της ως άνω κατάστασης, υπήρξε πλήρης αδράνεια από τον δήμο Θεσσαλονίκης. Παρότι υπήρξαν σοβαρά περιστατικά και στο πρόσφατο παρελθόν και η υπόθεση του Αλλατίνη είχε απασχολήσει πολλάκις τη σημερινή δημοτική αρχή, εντούτοις δεν έγινε ποτέ αυτοψία στο χώρο, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν τηρούνται οι συνθήκες ασφάλειας και υγιεινής. Άγνωστο παραμένει 
για ποιον λόγο οι δημοτικές υπηρεσίες δεν κινητοποιήθηκαν νωρίτερα, εφόσον είχαν ήδη συμβεί περιστατικά ανάλογα με το πρόσφατο δυστύχημα.
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
Για ποιον λόγο ο Δήμος Θεσσαλονίκης επί πολλά έτη αδρανεί και ανέχεται την ως άνω κατάσταση η οποία θέτει σε κίνδυνο και την σωματική ακεραιότητα των περιοίκων αλλά και την δημόσια υγεία;
Πρόκειται να αποδοθούν ευθύνες πειθαρχικές και ενδεχομένως ποινικές για την προαναφερθείσα βαρύτατη αμέλεια των αρμοδίων δημοτικών υπηρεσιών αλλά και οποιουδήποτε άλλου εμπλεκόμενου δημόσιου ή άλλου φορέα;
Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί προκειμένου να διεξαχθούν το συντομότερο δυνατόν οι απαιτούμενες εργασίες στο συγκεκριμένο πρώην βιομηχανικό συγκρότημα ώστε να πάψει να αποτελεί απειλή για την ασφάλεια και την υγεία των πολιτών;
Αθήνα, 10/12/2015
Ο ερωτών Βουλευτής

Αντώνιος Γρέγος
Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης
ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

Αντώνης Γρέγος: Ερώτηση για τους απολυμένους εργαζόμενους στον αρχαιολογικό τομέα του Μετρό Θεσσαλονίκης

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΘΕΜΑ: «Σε απόγνωση οι απολυμένοι εργαζόμενοι στον αρχαιολογικό τομέα του Μετρό Θεσσαλονίκης»
Στα δικαστήρια προτίθενται να προσφύγουν οι εργαζόμενοι στον αρχαιολογικό τομέα του μετρό Θεσσαλονίκης, οι οποίοι αιφνιδιαστικά απολύθηκαν από την κοινοπραξία του έργου, καταγγέλλοντας καταστρατήγηση της εργατικής νομοθεσίας. Η απόλυση 70 εργαζομένων έγινε, όπως περιγράφουν, με μια απλή ανακοίνωση, χωρίς να καταβληθούν οι νόμιμες αποζημιώσεις, κι ενώ η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών διαβεβαίωνε για τη διασφάλιση των θέσεων και την επανέναρξη του έργου. «Είχαμε σύμβαση αορίστου χρόνου και η κοινοπραξία με διάφορα νομικίστικα τερτίπια λέει ότι μετατρέπονται σε ορισμένου χρόνου και αφού δεν υπάρχει αντικείμενο έργου λύνονται αυτόματα. Θα κινηθούμε δικαστικά, διότι δεν έχει τηρηθεί η νόμιμη διαδικασία των απολύσεων και φυσικά θα διεκδικήσουμε και τις αποζημιώσεις», αναφέρει σε δηλώσεις του στα μέσα μαζικής ενημέρωσης ο Χάρης Κυπριανίδης, πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων στο μετρό, τονίζοντας ότι πλήττονται τα μισθολογικά και εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων.
Ερωτώνται ο αρμόδιοι υπουργοί:
Για ποιον λόγο δεν κατέστη δυνατόν να αποφευχθούν οι ως άνω μαζικές απολύσεις εργαζομένων στο Μετρό Θεσσαλονίκης ,παρά τις περί του αντιθέτου επανειλημμένες διαβεβαιώσεις των αρμοδίων φορέων;
Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβούν προκειμένου να διασφαλισθούν πλήρως τα μισθολογικά και εργασιακά δικαιώματα των ως άνω απολυμένων χωρίς να αναγκαστούν οι εργαζόμενοι να αναμένουν την αποκατάστασή τους μέσω μακροχρόνιων και δαπανηρών δικαστικών διαδικασιών; 
Αθήνα, 10/12/2015
Ο ερωτών Βουλευτής

Αντώνιος Γρέγος
Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης
ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

Αντώνης Γρέγος:Ερώτηση για τον ορατό κίνδυνο της αναστολής λειτουργίας του Νοσοκομείου «Παπαγεωργίου» στην Θεσσαλονίκη λόγω μειωμένης χρηματοδότησης

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΘΕΜΑ: «Ορατός ο κίνδυνος αναστολής λειτουργίας του Νοσοκομείου «Παπαγεωργίου» στην Θεσσαλονίκη λόγω μειωμένης χρηματοδότησης»
Ορατός παραμένει ο κίνδυνος αναστολής λειτουργίας του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου, σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση της διοίκησής του, καθώς το ποσόν των 4.700.000 ευρώ που έχει εγκριθεί από το υπουργείο Υγείας για την άμεση αντιμετώπιση των οικονομικών προβλημάτων του ως άνω νοσηλευτικού ιδρύματος δεν αρκεί για να καλύψει τη μισθοδοσία του προσωπικού. «Το ποσόν αυτό αποτελεί το υπόλοιπο της επιχορήγησης για την κάλυψη της δαπάνης μισθοδοσίας του προσωπικού, η οποία είχε εγκριθεί από την αρχή του έτους 2015, συνολικού ύψους 35.000.000 ευρώ. Ας σημειωθεί ότι το ποσόν αυτό δεν καλύπτει την ετήσια μισθοδοσία του προσωπικού εξ ολοκλήρου, αλλά κατά ποσοστό 90%, δεδομένου ότι η σχετική δαπάνη ανέρχεται στα 39.000.000 ευρώ», αναφέρεται στην ανακοίνωση της Διοίκησης  του νοσοκομείου. Όσον αφορά το   ποσόν των 10.000.000 ευρώ η καταβολή του οποίου έχει δρομολογηθεί για την αποπληρωμή μέρους των οφειλών του ΕΟΠΥΥ προς το Παπαγεωργίου, η Διοίκηση του νοσοκομείου επισημαίνει ότι αυτό αντιστοιχεί μόνο στο 5% των συνολικών οφειλών του ΕΟΠΥΥ προς το Νοσοκομείο, οι οποίες ανέρχονται στο ποσόν των 210.000.000 ευρώ.
Από το ως άνω κονδύλιο των 10.000.000 το νοσοκομείο θα διαθέσει 4.000.000 ευρώ για αμοιβές προσωπικού του τρέχοντος έτους (Δεκέμβριος 2015) και με το υπόλοιπο των 6.000.000 ευρώ θα εξοφλήσει μέρος των οφειλών του προς προμηθευτές για το έτος 2013, οι οποίες για το χρονικό διάστημα Σεπτεμβρίου - Δεκεμβρίου 2013 ανέρχονται στο ποσόν των 11.000.000 ευρώ, επί συνόλου οφειλών 77.000.000 ευρώ έως σήμερα. Να σημειωθεί ότι το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου βρίσκεται εναγόμενο σε 28 αγωγές καταβολής τιμήματος λόγω ανεξόφλητων τιμολογίων οι οποίες εκκρεμούν στα δικαστήρια και μπορούν να οδηγήσουν στην έκδοση εκτελεστών δικαστικών αποφάσεων.
Η διοίκηση του Νοσοκομείου ζητάει ίση μεταχείριση με τα άλλα νοσοκομεία, η χρηματοδότηση των οποίων από τον κρατικό προϋπολογισμό καλύπτει το 100% της μισθοδοσίας του προσωπικού, ενώ στην περίπτωση του Παπαγεωργίου η μισθοδοσία καλύπτεται σε ποσοστό 90%.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
Σε ποιες ενέργειες προτίθενται να προβούν προκειμένου να εξευρεθούν τα απαιτούμενα ποσά  ώστε να διασφαλισθεί η ομαλή λειτουργία του «Παπαγεωργίου»;
Υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα καταβολής των οφειλόμενων ποσών του ΕΟΠΥΥ, ή έστω μέρους αυτών προς το νοσοκομείο;
Για ποιον λόγο το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου δεν χρηματοδοτείται  από τον κρατικό προϋπολογισμό για το 100% της μισθοδοσίας του προσωπικού του όπως συμβαίνει με τα υπόλοιπα νοσοκομειακά ιδρύματα;
Αθήνα, 12/12/2015

Ο ερωτών Βουλευτής
Αντώνιος Γρέγος
Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης
ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

Α. Γρέγος: Απαιτούμε την επιστροφή των πολιτιστικών μνημείων της Πατρίδας μας


Δι

Αντώνιος Γρέγος: Υπέρτατη η σημασία της Πατρίδας, της Ελληνικής Παιδείας, της Ιστορίας και της Θρησκευτικής Πολιτιστικής κληρονομιάς


Αντώνης Γρέγος: Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ συνεχίζει την οικονομική εξόντωση των Ελλήνων


Α. Γρέγος: Στο απυρόβλητο οι καναλάρχες - Καμία δίωξη για χρέη και θαλασσοδάνεια


Αντώνης Γρέγος: Η Χρυσή Αυγή στο πλευρό του αγροκτηνοτροφικού κόσμου με ίδρυση Σωματείων


Αντώνης Γρέγος: Η φορομπηχτική πολιτική της κυβέρνησης οδηγεί την χώρα σε αδιέξοδο



ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΕΓΟΣ:Ερώτηση για την επικείμενη κατάργηση του τελωνείου Πιερίας θα έχει δραματικές επιπτώσεις για την περιοχή

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΘΕΜΑ: «Η επικείμενη κατάργηση του τελωνείου Πιερίας θα έχει δραματικές επιπτώσεις για την περιοχή»
Το τελωνείο Κατερίνης λειτουργεί από το 1977 και είναι ένα από τα μεγαλύτερα περιφερειακά τελωνεία της χώρας μας. Το τελευταίο διάστημα, ωστόσο, υπάρχει φημολογία για πιθανή κατάργησή του. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μεταφορά των υπηρεσιών του στο τελωνείο της Σκύδρας, στα πλαίσια μιας γενικότερης μεταρρύθμισης των υπηρεσιών. Σε περίπτωση που οι συγκεκριμένες πληροφορίες ευσταθούν, η κατάργησή του θα αποτελέσει μεγάλο πλήγμα για την περιοχή. Ειδικότερα, στην Πιερία δραστηριοποιούνται περίπου 120 επιχειρήσεις με διαρκή εισαγωγική και εξαγωγική δραστηριότητα. Η ενδεχόμενη κατάργηση θα δημιουργήσει σε αυτές προβλήματα οικονομικής και διαδικαστικής φύσεως, με κυριότερο το μεταφορικό κόστος. Επιπλέον, εδώ και έναν χρόνο περίπου έχει καταργηθεί και το Χημείο Κατερίνης, με αποτέλεσμα οι επαγγελματίες να εξυπηρετούνται πλέον από το Χημείο της Θεσσαλονίκης.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
Ισχύουν οι φήμες περί κατάργησης του τελωνείου Πιερίας και μεταφοράς του σε αυτό της Σκύδρας;
Αν ναι, δεδομένου ότι το τελωνείο Πιερίας είναι βιώσιμο, με τζίρο πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ, για ποιο λόγο σχεδιάζεται η κατάργησή του;
Έχει σταθμιστεί το κόστος από μια τέτοια ενέργεια για τις επιχειρήσεις της περιοχής, οι οποίες οριακά καταφέρνουν και επιβιώνουν;
Αθήνα, 03/11/2015

ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΕΓΟΣ:Ερώτηση για την έλλειψη κτιριακών εγκαταστάσεων η οποία αποτελεί μείζον πρόβλημα για το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΘΕΜΑ: «Η έλλειψη κτιριακών εγκαταστάσεων αποτελεί μείζον πρόβλημα για το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας»
Η έλλειψη κτιριακών εγκαταστάσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας απειλεί πλέον ευθέως την εύρυθμη λειτουργία του. Συνθήκες συνωστισμού επικρατούν σε αμφιθέατρα, αίθουσες και γραφεία του ως άνω πανεπιστημιακού ιδρύματος, είναι δε χαρακτηριστικό ότι από  την έναρξη του χειμερινού εξαμήνου επικρατεί το αδιαχώρητο στα αμφιθέατρα και  αρκετοί φοιτητές αναγκάζονται να παρακολουθούν μαθήματα όρθιοι ή καθισμένοι στα σκαλοπάτια, κρατώντας τις σημειώσεις τους στο γόνατο.
Ένα πρώτο βήμα για την αποσυμφόρηση του ιδρύματος γίνεται με την παραχώρηση ενός πρώην δημοτικού σχολείου στην Τριανδρία από το δήμο Θεσσαλονίκης στο οποίο επίκειται η μεταφορά κάποιων εργαστηρίων τους επόμενους μήνες, πλην όμως αυτό δεν είναι αρκετό για την επίλυση του στεγαστικού προβλήματος, ενώ έχει ανακοινωθεί ότι το επόμενο διάστημα πρόκειται να προκηρυχθεί διαγωνισμός για την αγορά νέου κτιρίου.
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί προκειμένου να αντιμετωπιστεί άμεσα και οριστικά το πρόβλημα της έλλειψης   κτιριακών εγκαταστάσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας;
Σε ποιο στάδιο βρίσκονται οι διαδικασίες για την αγορά νέου κτιρίου και για την αξιοποίηση του παραχωρηθέντος από τον δήμο Θεσσαλονίκης πρώην σχολικού κτιρίου και εντός ποιου χρονοδιαγράμματος πρόκειται να ολοκληρωθούν;
Αθήνα, 23/11/2015

ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΕΓΟΣ:Ερώτηση για την έλλειψη θέρμανσης και εκπαιδευτικού προσωπικού του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ίδρυματος (Α-ΤΕΙ) Θεσσαλονίκης

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ
ΘΕΜΑ: «Χωρίς θέρμανση και εκπαιδευτικό προσωπικό το Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (Α-ΤΕΙ) Θεσσαλονίκης»    
Δύσκολος προδιαγράφεται και ο φετινός χειμώνας στο Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, καθώς για τρίτη συνεχή ακαδημαϊκή χρονιά, οι δεξαμενές πετρελαίου παραμένουν άδειες. Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η οποία φέρει την ευθύνη διεξαγωγής του διαγωνισμού προμήθειας πετρελαίου, έχει δεσμευτεί ποσό ύψους 500.000 ευρώ για το ΑΤΕΙ-Θ, όπως είπε ο πρόεδρος του ιδρύματος Κωνσταντίνος Βαρσαμίδης, τονίζοντας ότι ο διαγωνισμός δεν έχει ξεκινήσει ακόμη. Υπενθυμίζεται ότι και τους δύο περασμένους χειμώνες τα καλοριφέρ ήταν κλειστά, καθώς δεν τελεσφόρησε ο διαγωνισμός ή παρουσιάστηκαν γραφειοκρατικά κωλύματα. Πέρυσι, για την θέρμανση αιθουσών και γραφείων χρησιμοποιήθηκαν κλιματιστικά, αλλά και πάλι, αρκετοί χώροι του ιδρύματος ήταν «παγωμένοι», όταν έπεφτε ο υδράργυρος σε χαμηλά επίπεδα.
Σε ό,τι αφορά την κρατική χρηματοδότηση, για το 2015 έχει χορηγηθεί μόλις το 1,8%, δηλαδή 138.000 ευρώ, επί των εγκεκριμένων πιστώσεων, ενώ για το 2016 περικόπτεται ποσό ύψους ενός εκατ. ευρώ, όπως εξήγησε ο κ. Βαρσαμίδης. Υποστήριξε, δε, ότι το ίδρυμα βρίσκεται στα όρια της επιβίωσης, επαναλαμβάνοντας την έκκλησή του να κινητοποιηθούν άμεσα όλοι οι αρμόδιοι φορείς ώστε να διατηρηθεί ανοιχτό.
Πλέον του προβλήματος της έλλειψης θέρμανσης, η ομαλή λειτουργία του ιδρύματος απειλείται και από την έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού. Οι καθηγητές αναγκάζονται να  διδάσκουν περισσότερες ώρες ώστε να  υλοποιηθεί το πρόγραμμα,  όπως τόνισε ο κ. Βαρσαμίδης. Να σημειωθεί ότι σε ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα με 14.000 σπουδαστές έχουν απομείνει 235 διδάσκοντες από 450 που ήταν το 2008, λόγω των συνεχών συνταξιοδοτήσεων και της μη ανανέωσης του προσωπικού, σύμφωνα με τη διοίκηση. Επιπλέον, λόγω των μεγάλων περικοπών σε αναλώσιμα υλικά, έχει μειωθεί ο αριθμός των πειραμάτων που διεξάγονται στα εργαστηριακά μαθήματα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ποιότητα της διδασκαλίας και του παραγόμενου έργου.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
Σε ποιες ενέργειες προτίθενται να προβούν οι αρμόδιοι φορείς προκειμένου να αντιμετωπιστούν άμεσα και οριστικά τα προαναφερόμενα προβλήματα που αντιμετωπίζει το απασχολούν το Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (Α-ΤΕΙ) Θεσσαλονίκης και να διασφαλισθεί η ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία του;
Έχει μεριμνήσει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για την άμεση διεκπεραίωση των γραφειοκρατικών διαδικασιών και τον έγκαιρο εφοδιασμό του Ιδρύματος με το απαιτούμενο πετρέλαιο θέρμανσης;
 Με ποιον τρόπο θα αντιμετωπιστούν οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικό και διοικητικό προσωπικό του Α-ΤΕΙΘ ώστε να μην δημιουργούνται κωλύματα στο παραγόμενο εκπαιδευτικό έργο;
Αθήνα, 23/11/2015


ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΕΓΟΣ:Ερώτηση για τις μεγάλες ελλείψεις σε περιπολικά στις αστυνομικές υπηρεσίες του πολεοδομικού συγκροτήματος και του νομού Θεσσαλονίκης

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ
ΘΕΜΑ: «Μεγάλες οι ελλείψεις σε περιπολικά στις αστυνομικές υπηρεσίες του πολεοδομικού συγκροτήματος και του νομού Θεσσαλονίκης»
Οξύτατο είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι αστυνομικές υπηρεσίες εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, αλλά και στους δήμους του νομού, λόγω έλλειψης περιπολικών. Όπως καταγγέλλει σε τοπικά μέσα ενημέρωσης ο πρόεδρος των Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Παδιώτης, «αυτή τη στιγμή σε όλο το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης επιχειρούν περίπου 15 περιπολικά και καμιά φορά και 12. Για παράδειγμα, Ωραιόκαστρο, Πολίχνη, Άνω Πόλη και Συκιές βγάζουν ένα περιπολικό. Η Άνω Πόλη και η Τούμπα βγάζουν μαζί. Η Καλαμαριά, η Χαριλάου και η Ανάληψη βγάζουν μαζί, από κοινού περιπολικό» ενώ συμπληρώνει ότι «Υπάρχουν τρία με τέσσερα τμήματα που βγάζουν ένα περιπολικό, με αποτέλεσμα να μην αστυνομεύεται καλά η περιοχή και το περιπολικό να αργεί να ανταποκρίνεται στις κλήσεις των πολιτών. Και αυτό συμβαίνει γιατί δεν υπάρχουν άτομα και περιπολικά».
Στην πράξη ο αριθμός των επιχειρησιακά διαθέσιμων και κατάλληλων περιπολικών είναι ακόμη μικρότερος από τον προαναφερόμενο, ενόψει του ότι αρκετά οχήματα πολλές φορές μένουν ακινητοποιημένα λόγω βλαβών και έλλειψης συντήρησης. Εάν, δε, η έλλειψη περιπολικών και λοιπών μέσων συνδυαστεί και με την έλλειψη επαρκούς αστυνομικού προσωπικού, καθίσταται προφανής η έλλειψη αποτελεσματικής αστυνόμευσης σε όλο το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης και μάλιστα σε μία κρίσιμη περίοδο κατά την οποία η συνεχώς αυξανόμενη εγκληματικότητα και η αθρόα συρροή λαθρομεταναστών υπονομεύουν ακόμη περισσότερο την δημόσια τάξη και ασφάλεια.
Οι ίδιες ελλείψεις ταλανίζουν τα αστυνομικά τμήματα και στην ύπαιθρό του νομού Θεσσαλονίκης. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του αστυνομικού τμήματος Κουφαλίων, το οποίο διαθέτει μόλις ένα περιπολικό, το οποίο αρκετές φορές είναι ακινητοποιημένο λόγω βλάβης, με αποτέλεσμα σε κάποια περιστατικά οι αστυνομικοί να αναγκάζονται να μετακινούνται  με τα ιδιωτικά τους οχήματα, με ό,τι κινδύνους αυτό συνεπάγεται τόσο για την προσωπική τους ασφάλεια όσο και για την αποτελεσματικότητα του έργου τους. «Η αστυνόμευση στην περιοχή μας είναι ελλιπής. Όταν ένα περιπολικό, το οποίο πολλές φορές είναι και χαλασμένο, έχει να καλύψει όλη την ευθύνη του Α.Τ. Κουφαλίων, η αρμοδιότητα του οποίου εκτείνεται και στα γύρω χωριά και σε μια μεγάλη έκταση, είναι αδύνατον να υπάρξει αποτέλεσμα», δηλώνει στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ο Δήμαρχος Χαλκηδόνας Γιάννης Τσουκνίδας και προσθέτει πως κάποιες φορές, λόγω της έλλειψης οχήματος οι αστυνομικοί αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στα περιστατικά, ενώ παράλληλα αιτήθηκε την αύξηση των περιπολιών της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. Όπως καταγγέλλουν οι κάτοικοι, τα περιστατικά κλοπών και παραβατικότητας ιδίως από ομάδες αθίγγανων είναι συνεχή, ενώ σημειώθηκαν ακόμα και επιθέσεις σε ανήλικα παιδιά και ζητούν αποτελεσματικότερη αστυνόμευση της περιοχής
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι ελλείψεις που αντιμετωπίζουν οι αστυνομικές υπηρεσίες  στο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης αλλά και στο σύνολο του νομού, τόσο σε έμψυχο δυναμικό όσο και σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό;
Ιδίως όσον αφορά στο κρίσιμο ζήτημα της έλλειψης περιπολικών οχημάτων, τι προτίθεται να πράξει ώστε να εξευρεθούν κατά το δυνατόν πιο σύντομα τα απαραίτητα οχήματα;
Αθήνα, 25/11/2015

ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΕΓΟΣ:Ερώτηση σχετικά με τους Οδηγούς Όδευσης Τυφλών (ΟΔΟΤ) στον Δήμο Θεσσαλονίκης, οι οποίοι αναδεικνύονται σε μνημείο κακοτεχνίας

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ
ΘΕΜΑ: «Σε μνημείο κακοτεχνίας αναδεικνύονται οι Οδηγοί Όδευσης Τυφλών (ΟΔΟΤ) στον Δήμο Θεσσαλονίκης»    
Σε μνημεία κακοτεχνίας αναδεικνύονται οι οδηγοί όδευσης τυφλών (ΟΔΟΤ), που έχουν κατασκευαστεί σε πεζοδρόμια της Θεσσαλονίκης με δαπάνη χιλιάδων ευρώ. Οι περισσότεροι ΟΔΟΤ δεν πληρούν τις προϋποθέσεις και τα χαρακτηριστικά που ορίζει η νομοθεσία, ενώ εγκυμονούν κινδύνους ατυχήματος για τα άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ). Ενδεικτική είναι η περίπτωση της ανάπλασης της οδού 28ης Οκτωβρίου στην ανατολική Θεσσαλονίκη, όπου η γραμμή όδευσης ατόμων με προβλήματα όρασης όχι μόνο είναι άχρηστη αλλά και επικίνδυνη. Εκτός προδιαγραφών είναι και οι ΟΔΟΤ σε πολλά σημεία της Βασιλίσσης Όλγας, ενώ  επικίνδυνος είναι και ο Οδηγός της νέας παραλίας.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ», οι παραπάνω παρατηρήσεις έγιναν στο πλαίσιο προσωπικής μελέτης πολιτικού μηχανικού, ο οποίος έχει συγγενή με προβλήματα όρασης και ασχολήθηκε επισταμένως με το ζήτημα, εξετάζοντας τα χαρακτηριστικά των ΟΔΟΤ της πόλης. «Δόθηκαν 400.000 ευρώ για την ανάπλαση της 28ης Οκτωβρίου από το ύψος της Δελφών μέχρι τη λεωφόρο Βασιλίσσης Όλγας, η οποία ολοκληρώθηκε πρόσφατα, για να γίνουν κακοτεχνίες. Παραβιάστηκε πάρα πολλές φορές και σε διαφορετικά σημεία η απόφαση 52907 του ΦΕΚ2621Β/31-12-2009, που αναφέρεται στις ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση ΑμΕΑ σε κοινόχρηστους χώρους οικισμών, οι οποίοι προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών και πρέπει να διαμορφώνονται ή να ανακατασκευάζονται με βάση συγκεκριμένες προδιαγραφές, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται σε αυτούς η δυνατότητα πρόσβασης των ΑμΕΑ», αναφέρει στη «ΜτΚ» ο εν λόγω μηχανικός, ο οποίος αναφέρεται και σε μια πλειάδα ακόμα περιπτώσεων στις οποίες έχουν διαπιστωθεί σοβαρές κακοτεχνίες στην κατασκευή των ΟΔΟΤ.
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
Σε ποιες ενέργειες προτίθενται να προβούν οι αρμόδιοι φορείς προκειμένου να διορθωθούν οι προαναφερόμενες κακοτεχνίες στην κατασκευή των Οδηγών Όδευσης Τυφλών (ΟΔΟΤ) στα πεζοδρόμια του Δήμου Θεσσαλονίκης και να διασφαλισθεί το ότι πλέον θα πληρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές;
Αθήνα, 27/11/2015

ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΕΓΟΣ:Ερώτηση για την απόφαση μείωσης των αστυνομικών τμημάτων, η οποία υπονομεύει την δημόσια ασφάλεια στην Θεσσαλονίκη

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ
ΘΕΜΑ: «Η απόφαση μείωσης των αστυνομικών τμημάτων υπονομεύει την δημόσια ασφάλεια στην Θεσσαλονίκη»      
Μεγάλη είναι η ανησυχία που έχει προκληθεί  στη Θεσσαλονίκη λόγω της σχεδιαζόμενης από το αρμόδιο υπουργείο μείωσης των  αστυνομικών υπηρεσιών της πόλης, η οποία θα αφήσει μόλις 17 ενεργά Αστυνομικά Τμήματα από τα 32 που υπάρχουν σήμερα. Η παρουσίαση του σχετικού σχεδίου έγινε από τον γενικό αστυνομικό διευθυντή Θεσσαλονίκης Βασίλη Μωϋσίδη, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις τόσο στις τάξεις των αστυνομικών όσο και στους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. «Η Θεσσαλονίκη είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας και δεν χωράνε ημίμετρα στην αστυνόμευσή της. Έχει προκαλέσει αρνητική εντύπωση η επιλογή διατήρησης τμημάτων τα οποία είτε δεν διαθέτουν κατάλληλους χώρους υγιεινής είτε δεν έχουν ασανσέρ για να εξυπηρετούνται ΑμεΑ. Έχουμε πρόταση για την εξάλειψη των "τρωτών" σημείων του σχεδίου, την οποία θα καταθέσουμε στους αρμοδίους» ανέφερε στην εφημερίδα «Δημοκρατία» ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης Δημήτρης Παδιώτης.
Χαρακτηριστικό της προχειρότητας με την οποία έχει εκπονηθεί το επίμαχο σχέδιο, είναι ότι σε περίπτωση υλοποίησής του, σε ολόκληρο το κέντρο της πόλης από την περιοχή του σιδηροδρομικού σταθμού  και την πλατείας Βαρδαρίου έως και την Διεθνή Έκθεση δεν θα υπάρχει κανένα Αστυνομικό Τμήμα. Σε συνδυασμό μάλιστα με τις χρόνιες ελλείψεις που αντιμετωπίζουν οι αστυνομικές δυνάμεις στο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης αλλά και στον νομό γενικότερα σε προσωπικό, οχήματα και υποδομές, τίθεται σε άμεσο κίνδυνο η δημόσια τάξη και ασφάλεια της περιοχής και καθίσταται αμφίβολη η δυνατότητα αποτελεσματικής αστυνόμευσης.
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
Προτίθεται να αναθεωρήσει άμεσα την απόφασή του για συρρίκνωση των αστυνομικών τμημάτων στο πολεοδομικό συγκρότημα και στον νομό Θεσσαλονίκης λαμβάνοντας υπόψη του τις αιτιολογημένες αντιρρήσεις των αστυνομικών υπαλλήλων της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι έχουν άμεση γνώση και εμπειρία επί του θέματος;
Αντιλαμβάνεται ότι ενδεχόμενη κατάργηση αστυνομικών τμημάτων σε περιοχές αυξημένης επικινδυνότητας όπως είναι η πλατεία Βαρδαρίου και η περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού θα προκαλέσει οξύτατο πρόβλημα ανασφάλειας στους εναπομείναντες κατοίκους του κέντρου της Θεσσαλονίκης;
Αθήνα, 26/11/2015



ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΕΓΟΣ:Ερώτηση για τα σοβαρά προβλήματα στην ασφάλεια του αεροδρομίου “Μακεδονία”

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΘΕΜΑ: «Σοβαρά προβλήματα για την ασφάλεια του αεροδρομίου "Μακεδονία"»
Το αεροδρόμιο «Μακεδονία» Θεσσαλονίκης εξυπηρετεί καθημερινά χιλιάδες ταξιδιώτες από χώρες της Ευρώπης, αλλά και επιβάτες εσωτερικών πτήσεων. Υπηρεσίες ελέγχου στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο εκτελεί ιδιωτική εταιρία φύλαξης με προσωπικό που διαθέτει την ανάλογη γνώση και την απαραίτητη πιστοποίηση. Για τις ανάγκες αυτές υπάρχει καθορισμένος αριθμός απασχολούμενων ατόμων με τα ως άνω χαρακτηριστικά. Σύμφωνα όμως με διαπιστώσεις αλλά και καταγγελίες ο αριθμός αυτός των εργαζομένων έχει μειωθεί κυρίως λόγω αδυναμίας εκπαίδευσής τους καθώς και πιστοποίησης από συγκεκριμένους ανθρώπους. Η ασφάλεια αλλά και η εξυπηρέτηση των επιβατών αποτελούν υποχρέωση και καθήκον της πολιτείας και δεδομένου ότι δεν έχουν αυξηθεί τα μέτρα ασφαλείας στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο λόγω των τρομοκρατικών επιθέσεων σε διάφορα σημεία της Ευρώπης.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
Επαρκεί το προσωπικό ασφάλειας που έχει αναλάβει τα ανωτέρω καθήκοντα;
Θα αυξηθούν τα μέτρα ασφαλείας στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», αλλά και στα υπόλοιπα αεροδρόμια της χώρας;
Αθήνα, 26/11/2015



ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΕΓΟΣ:Ερώτηση για την κατάργηση στρατιωτικών μονάδων στην ακριτική Φλώρινα

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ
ΘΕΜΑ: «Κατάργηση στρατιωτικών μονάδων στην ακριτική Φλώρινα»
Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, υπάρχει απόφαση του αρμόδιου υπουργείου, βάσει της οποίας καταργούνται το 1ο Σύνταγμα Πεζικού στη Φλώρινα, το Τάγμα Εθνοφυλακής και η Λέσχη, αφήνοντας ως μόνη ένοπλη δύναμη την Αστυνομία. Στο Αμύνταιο διατηρείται το 504 Τάγμα Πεζικού ως μονάδα επιστράτευσης. Την στιγμή που τα γειτονικά κράτη θέτουν άμεσα ή έμμεσα θέμα εδαφικών διεκδικήσεων, θεωρούμε εθνικά επικίνδυνες τέτοιες ενέργειες.
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
Αληθεύουν οι πληροφορίες για την αποδυνάμωση των στρατιωτικών μονάδων στην περιοχή;
Αν ναι, για ποιους λόγους ελήφθη αυτή η απόφαση; Συμφωνεί με αυτή η στρατιωτική ηγεσία της χώρας;
Με ποιον τρόπο θα διαφυλαχθεί η εδαφική μας ακεραιότητα;
Αθήνα, 01/12/2015


ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΕΓΟΣ:Eρώτηση για τον κίνδυνο παραγραφής της απαίτησης πληρωμής των επιχειρηματιών Έβρου από τον ΟΑΕΔ

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΘΕΜΑ: «Κίνδυνος παραγραφής της απαίτησης πληρωμής των επιχειρηματιών Έβρου από τον ΟΑΕΔ»
Οργή στους επιχειρηματίες του Έβρου έχει προκαλέσει η μεγάλη καθυστέρηση πληρωμής της Επιδότησης του Εργοδοτικού Κόστους (12%) από τον ΟΑΕΔ. Τον Σεπτέμβριο οι οφειλές του Δημοσίου προς τους ιδιώτες ανέρχονταν σε 5,147 δις ευρώ. Ενόψει της επικείμενης παραγραφής της απαίτησης που αφορά το έτος 2010, το Επιμελητήριο Έβρου πραγματοποίησε ενημερωτική εκδήλωση στις 16 Νοεμβρίου σχετικά με τις νομικές ενέργειες στις οποίες θα πρέπει να προβούν οι δικαιούχοι.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
Σε ποια αιτία οφείλεται η καθυστέρηση της πληρωμής των επιχειρηματιών Έβρου;
Δεδομένου του επικείμενου κινδύνου παραγραφής της απαίτησης, θα προβεί ο ΟΑΕΔ άμεσα στην εξόφληση των οφειλομένων;
Αθήνα, 01/12/2015

ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΕΓΟΣ:Ερώτηση για την ολοκλήρωση του λιμανιού των Μεστών στη Χίο

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΘΕΜΑ: «Ολοκλήρωση του λιμανιού των Μεστών στη Χίο»
Το λιμάνι των Μεστών βρίσκεται νοτιοδυτικά της Χίου, 96 ναυτικά μίλια από το Λαύριο, και στο παρελθόν λειτουργούσε ως λιμένας, προς τον οποίο καλυπτόταν η απόσταση από τη Ραφήνα σε 6 ώρες. Το 2005 εντάχθηκε στο μέτρο 7.1 «ΛΙΜΑΝΙΑ» του επιχειρησιακού προγράμματος «Οδικοί Άξονες, Λιμάνια και Αστική Ανάπτυξη», με χρηματοδότηση από το 3ο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης και ξεκίνησε η κατασκευή του. Ο προϋπολογισμός του έργου ήταν 15.500.000 Ευρώ από το τομεακό πρόγραμμα του ΥΠΕΧΩΔΕ και εντάχθηκε στο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ «Βελτίωση εγκαταστάσεων Λιμένα Μεστών Χίου».
Το 2006 υπογράφηκε η σύμβαση με την ανάδοχο εταιρεία «ΘΕΜΕΛΗ ΑΤΕ», με χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών και παράδοσης του έργου το 2008. Ακολούθησε παράταση της παράδοσης του λιμανιού για το 2010 και τελικά το έργο παραδόθηκε σε ημιτελή μορφή, με οριστική διακοπή των εργασιών του, στις 25-04-2011 με την υπ’ αριθ. Δ4/0/2901/Φ.52/Ε2 απόφαση της Διεύθυνσης Λιμενικών Έργων και Έργων Αεροδρομίων του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Εκπρόσωποι του Λιμενικού Σώματος Χίου έχουν δηλώσει ότι η λειτουργία του λιμένα δεν είναι εφικτή, διότι δεν υπάρχουν οι κατάλληλες εγκαταστάσεις για να λειτουργήσει ο σταθμός του Λιμενικού Σώματος και το Τελωνείο.
Μεγάλα ποσά δαπανήθηκαν, επίσης, για την ανάπλαση της Εθνικής Οδού Χίου-Μεστών, ώστε να είναι εύκολη η μετάβαση προς το λιμάνι και η διαδρομή πλέον καλύπτεται σε 50 λεπτά με συντηρητική οδήγηση. Η σημασία ολοκλήρωσης του έργου είναι μεγάλη για το νησί, δεδομένου ότι η πλειονότητα των τουριστικών προορισμών είναι στο νότιο μέρος της Χίου. Άλλωστε, η ολοκλήρωσή του θα οδηγούσε και σε αποσυμφόρηση του λιμανιού της Χίου, καθώς θα μπορεί να εξυπηρετήσει και κρουαζιερόπλοια. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα, όμως, είναι ότι με αναχώρηση από το Λαύριο το κόστος για τον επιβάτη θα είναι μικρότερο από ό,τι αν μεταβαίνει στο λιμάνι της Χίου.      
Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
Για ποιο λόγο σταμάτησαν οι εργασίες της κατασκευής του έργου του λιμένα Μεστών;
Προβλέπεται η ολοκλήρωσή του, δεδομένων όλων των πλεονεκτημάτων που θα έχει για το νησί και τους επισκέπτες; αν ναι, σε πόσο χρονικό διάστημα αναμένεται αυτή;
Αθήνα, 02/12/2015

ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΕΓΟΣ:Ερώτηση για την παραβίαση υποχρεώσεων από προσκληθέντες αλλοδαπούς

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΘΕΜΑ: «Παραβίαση υποχρεώσεων από προσκληθέντες αλλοδαπούς»
Σύμφωνα με καταγγελίες υπαλλήλων των ΚΕΠ παρατηρείται το φαινόμενο της πρόσκλησης αλλοδαπών, κυρίως από περιοχές της Αλβανίας, μέσω συγγενικών ή φιλικών τους προσώπων που διαμένουν μόνιμα στην Ελλάδα. Οι προσκληθέντες υπογράφοντας μια υπεύθυνη δήλωση μπορούν να παραμείνουν τρεις μήνες στην χώρα μας, σε συγκεκριμένο χώρο, με έξοδα διαμονής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, τα οποία καλύπτονται από αυτόν που τους προσκαλεί. Παρόλο που απαγορεύεται να εργαστούν στη χώρα μας και παρότι υποχρεούνται να τηρήσουν τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την υπεύθυνη δήλωση που έχουν υπογράψει, πολύ συχνά τις παραβιάζουν. Η παραβίαση συνίσταται στο ότι οι προσκεκλημένοι αλλοδαποί δεν διαμένουν στη νόμιμη κατοικία που έχει δηλωθεί από αυτούς που τους προσκαλούν, μένουν περισσότερο χρονικό διάστημα από αυτό που προβλέπεται, εργάζονται και δεν φιλοξενούνται απλώς.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
Ισχύουν οι ανωτέρω καταγγελίες;
Σε ποιες ενέργειες θα προβεί για την αντιμετώπιση του φαινομένου;
Αθήνα, 02/12/2015

ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΕΓΟΣ:Ερώτηση για τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΘΕΜΑ: «Σημαντικά προβλήματα αντιμετωπίζει το Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης»
Μεγάλα και σημαντικά είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης, γεγονός που πρόσφατα οδήγησε τους μαθητές του να απέχουν  από τα μαθήματά τους διαμαρτυρόμενοι, προκειμένου να ευαισθητοποιηθούν οι αρμόδιοι φορείς. Όπως οι μαθητές καταγγέλλουν, μεγάλες είναι οι ελλείψεις σε καθηγητές τόσο μουσικής όσο και γενικής παιδείας, ενώ οι προσλήψεις αναπληρωτών καθυστερούν και δεν αποτελούν οριστική λύση για το πρόβλημα. Επιπλέον προβληματική είναι και η μεταφορά των μαθητών από το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης στην Πυλαία, όπου και βρίσκεται το Μουσικό Σχολείο. Τέλος, οι κτιριακές εγκαταστάσεις του Σχολείου χρήζουν ανακαίνισης προκειμένου να μην πλημμυρίζουν οι αίθουσες διδασκαλίας, όπως συνέβη πρόσφατα.
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί προκειμένου να αντιμετωπιστούν άμεσα και οριστικά τα προαναφερόμενα προβλήματα  που απασχολούν το Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και να διασφαλισθεί η ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία του;
Αθήνα, 02/12/2015

Εορτασμός Αγίου Αρτεμίου στην Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης






Επίσκεψη στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης





Εορταστικές εκδηλώσεις




Επίσκεψη προς τιμή του Αγίου ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΗ - Δικαστήρια Θεσσαλονίκης





2η Παγκόσμια Συνδιάσκεψη Ποντιακής Νεολαίας












Φιλανθρωπική εκδήλωση στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρον 2015



Αγώνας καλαθοσφαίρισης στην μνήμη του Αστυνομικού Νεκτάριου Πράσατζη





Επέτειος απελευθέρωσης της Πτολεμαΐδας





Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΕΓΟΣ ΣΤΟ 16ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ & ΑΝΑΨΥΧΗΣ

Με απόλυτη επιτυχία διεξήχθη το 16o Συνέδριο Διοίκησης Αθλητισμού και Αναψυχής με Διεθνή Συμμετοχή, υπό τον τίτλο: "Στρατηγικές Ανάπτυξης και Καλές Πρακτικές στη Διοίκηση του Αθλητισμού και της Αναψυχής" στο Πολιτιστικό Κέντρο Ευόσμου. Η Ελληνική Επιστημονική Εταιρεία Διοίκησης Αθλητισμού & Αναψυχής  (ΕλλΕΕΔΑΑ), σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Παιδείας & Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου, μέσα από την πραγμάτωση του συνεδρίου, στόχευσε στην προβολή των ερευνητικών δραστηριοτήτων και τεχνικών στην οργάνωση και διοίκηση του αθλητισμού και αναψυχής στην Ελλάδα και το εξωτερικό και στη δημιουργία ευνοϊκών συνθηκών αλληλεπίδρασης των συνέδρων, των επιστημόνων και των στελεχών από την αγορά εργασίας. Επιπλέον, πρόβαλε τεχνικές και μεθόδους που εφαρμόζονται στο χώρο της οργάνωσης και διοίκησης του αθλητισμού και  στη διάδοση της γνώσης μέσω της δημοσίευσης εργασιών. Το παρών στην εκδήλωση έδωσε και ο βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης Χρυσής Αυγής, Αντώνης Γρέγος , ο οποίος δήλωσε ότι στέκεται πάντα αρωγός σε αντίστοιχες προσπάθειες.

Ακολουθεί σχετικό φωτογραφικό υλικό.