Γράφει ο Νικόλαος Παπαδιονυσίου
Ένα από
τα κύρια χαρακτηριστικά της δημοκρατίας, είναι η πολυφωνία, δηλαδή
το δικαίωμα να εκφράζει και να διατυπώνει ο πολίτης την γνώμη και τα
πιστεύω του, όσο διαφορετικά και αν είναι και όσο μη αποδεκτά τυγχάνουν
από το κοινωνικό σύνολο.
αντιπαράθεση και επιχειρηματολογία, η οποία εν τέλει
αποσαφηνίζει και αποδεικνύει την ορθότητα ή μη, απόψεων και θέσεων.
Επίσης
άκρως σημαντική είναι η ακεραιότητα, η αντικειμενικότητα και το αίσθημα
δικαίου όλων αυτών που ασκούν το λειτούργημα του δημοσιογράφου. Διότι η
δημοσιογραφία με την κλασσική έννοια είναι η επιστήμη που ως
αντικείμενο της έχει την ροή των πληροφοριών μέσω της οποίας επιτελείται
η γνωστοποίηση της αλήθειας, στο κοινωνικό σύνολο.
Την βραδιά των
εκλογών κατά την διάρκεια μίας από τις ελάχιστες προβολές του λόγου μας
από τα ΜΜΕ και συγκεκριμένα από το Star Channel ο Συναγωνιστής μας
Ηλίας Κασιδιάρης επεσήμανε στον δημοσιογράφο κύριο
Νίκο Χατζηνικολάου ότι τώρα που η Χρυσή Αυγή αποτελεί, βάσει της Λαϊκής
ετυμηγορίας την τρίτη πολιτική δύναμη, είναι πλέον απαραίτητο να
καλούνται εκπρόσωποί μας στα πάνελ των πολιτικών συζητήσεων.
Φυσικά ο
κύριος Χατζηνικολάου ως παχυλά αμειβόμενος μισθοφόρος της
δημοσιογραφίας, όχι ως την επιστήμη που περιγράψαμε, αλλά ως φτηνό μέσο
προβολής και επιβολής μιας ανεστραμμένης πραγματικότητας, απάντησε ότι
δεν καλεί εκπροσώπους του Εθνικιστικού Κινήματος, γιατί οι υπόλοιποι
καλεσμένοι του αποχωρούν.
Και εδώ γεννάται το ερώτημα. Ποιος τελικά είναι ο πιο φαιδρός;
Οι δήθεν
δημοκράτες και προοδευτικοί που αποφεύγουν τον ανοικτό δημόσιο διάλογο
με την Χρυσή Αυγή, φοβούμενοι την κατάρρευση των θέσεων και των
επιχειρημάτων τους, εμπρός στην ισχυρή διαλεκτική και τα ατράνταχτα
επιχειρήματα που θα θέσουμε καταγγέλλοντας και αποκαλύπτοντας την ανομία
και την αναισχυντία, καθώς και την ανθελληνική και δοσίλογη φύση τους, ή
ο Πάπας της δημοσιογραφίας κύριος Νίκος Χατζηνικολάου που θέτει ως
επιχείρημα αποκλεισμού μας από το δημόσιο βήμα την αποχώρηση και την
άτακτη φυγή του κάθε άθλιου και ανέντιμου πολιτικάντη;
Η απάντηση είναι και οι δυο.
Διότι τι
σόι είναι αυτή η δημοκρατία και η ελεύθερη σκέψη, που επικαλούνται τα
κομματικά τρωκτικά και οι πολιτικοί καλεσμένοι στα τηλεοπτικά
“σαλονάκια”, όταν ασύστολα και αδίστακτα εφαρμόζεται μια προκλητική
επιλεκτικότητα παραχώρησης του δημοσίου βήματος, όταν η ίδια η
δημοκρατική εφαρμογή γίνεται κατά περίπτωση, όταν η δυνατότητα
πολυφωνίας προσφέρεται κατ επιλογή.
Τι είδους δημοκράτες είναι αυτοί που την υπηρετούν;
Επίσης τι
είδους δημοσιογραφία είναι αυτή που αντί να θεραπεύει την αλήθεια,
προβάλει το ψεύδος, την συκοφαντία, την λασπολογία, στηρίζοντας τα
συμφέροντα μιας διεφθαρμένης οικονομικής ολιγαρχίας, αποκλείοντας
και αποσιωπώντας τον λόγο των ουσιαστικών και μη ελεγχόμενων επικριτών
της;
Διότι οι
πραγματικοί δημοκράτες με χαρά θα εδέχοντο την ιδεολογική και πολιτική
αντιπαράθεση με τον Εθνικιστικό λόγο προσπαθώντας ενώπιον των χιλιάδων
τηλεθεατών να αποδείξουν τις κατηγορίες και να κατοχυρώσουν την
επιχειρηματολογία τους, όπως επίσης ένας έντιμος δημοσιογράφος θα απ
έπεμπε άμεσα όλους τους εκβιαστές που επιδίδουν τελεσίγραφα σχετικά με
τους παριστάμενους και προσκεκλημένους στα τηλεοπτικά πάνελ.
Αλλά
επειδή ούτε ο πολύς κύριος Χατζηνικολάου είναι λειτουργός της
αντικειμενικής δημοσιογραφίας και της αλήθειας, ούτε οι συνήθεις
καλεσμένοι του τυγχάνουν υπηρέτες της δημοκρατίας και της πολυφωνίας
ειπώθηκαν αυτά τα φαιδρά επιχειρήματα, προκειμένου να αιτιολογηθεί ο
αποκλεισμός των Ελλήνων Εθνικιστών.
Ας
γνωρίζουν όμως όλοι καλά ότι λόγος χωρίς αντίλογο καθώς και
η συκοφάντηση και η λασπολογία είναι πλέον άνευ αντικρίσματος, όπως
επίσης ότι η ύβρις επιστρέφει πάντα εις αυτόν που την εξακοντίζει.
Και τα ανωτέρω αποδεικνύονται από τα εκλογικά ποσοστά της Χρυσής Αυγής που την κατατάσσουν στην τρίτη θέση, ως πολιτική δύναμη.
Ας μας
αποκαλεί λοιπόν ο κωμικός κύριος Μπογιόπουλος τομάρια και ας αποφεύγει ο
κύριος Χατζηνικολάου να τον εγκαλέσει στην τάξη. Ο Ελληνικός Λαός μας
τιμά με την ψήφο και την εμπιστοσύνη του και μας αποστέλλει
εκπροσώπους του στην ευρωβουλή.
Το
Εθνικιστικό Κίνημα συσκέπτεται, αναδιοργανώνεται μελετά τα συμβάντα και
τις εξελίξεις, αναλύει και συγκεκριμενοποιεί τις επερχόμενες πολιτικές
ανακατατάξεις και με εφαλτήριο την γνώση και την μέχρι σήμερα εμπειρία
συνεχίζει τον αδιάκοπο και ακάματο Αγώνα για την απελευθέρωση της
Πατρίδας και για την Αναγέννηση του Ελληνισμού.