Ο μύθος περί της ξενοφοβίας των Ελλήνων

Γράφει ο Απόστολος Τζαρός
Είμαστε το μοναδικό κράτος όπου η τάξη και η ευνομία θεωρούνται χουντικές εμμονές. Αυτές οι ιδέες κατήντησαν την πατρίδα μας ξέφραγο αμπέλι στους εισβολείς. 
Υπάρχει ευνομιοφοβία και φόβος να ασκηθούν οι εξουσίες υπέρ του λαού και του έθνους όπως επιτάσσει το σύνταγμα και η κοινή λογική. 
Η ηθική παρακμή είναι τέτοια ώστε αλλοιώθηκε και το νόημα των λέξεωνֹ εφευρέθηκαν λέξεις για να εκφράσουν και να υποστηρίξουν ψεύδη, αίσχη και προδοσίες. Μία τέτοια λέξη είναι η λέξη "ξενοφοβία". 
Εντελώς απολυταρχικά προσπαθούν να μας πείσουν ότι ο Έλληνας είναι ξενοφοβικός αν δεν αφήσει την πατρίδα του να την καταλάβουν οι εισβολείς. Η λέξη αυτή δεν υπάρχει στο ελληνικό λεξιλόγιο. Ούτε κανείς Έλληνας φοβάται τους ξένους. 
Μικρός ακόμη είχα ακούσει το «να μην μπει άνθρωπος στο σπίτι το μεσημέρι χωρίς να μην του προσφέρεις φαϊ»...


Εχω ακούσει γηραλέο νησιώτη, μακαρίτη τώρα, να μου αναφέρει λέγοντας για το χωριό στο νησί του «εκείνα τα χρόνια ξενοδοχείο δεν είχε και έξω δεν έμενες». 
Ο Έλληνας δεν φοβάται τους ξένους, τους βάρβαρους φοβάται, τους εγκληματίες, τους εισβολείς. Στους 11364  κρατούμενους στις ελληνικές φυλακές το 2010 οι 6307 ήταν αλλοδαποί, ποσοστό 55,49%. Ενώ το ποσοστό τους στην ελληνική κονωνία είναι υποπολλαπλάσιο των Ελλήνων οι φυλακισμένοι είναι περισσότεροι. Στο υπόλοιπο 45% είναι οι ελληνοποιηθέντες αλλοδαποί και όσοι έχουν ελληνικό μεν διαβατήριο αλλά δεν έχουν καμία σχέση με τον ελληνικό πολιτισμό.
Σύμφωνα με τα τηρούμενα από την αρμόδια υπηρεσία του Αρχηγείου της ΕΛΑΣ (Διεύθυνση Δημόσιας Ασφάλειας) στοιχεία το ποσοστό συμμετοχής αλλοδαπών στο έγκλημα της ληστείας κατά το 8μηνο του 2012 ανέρχεται σε 47,78% του συνόλου των δραστών ληστειών έναντι 54,21% για το αντίστοιχο διάστημα του 2011.
Αλλοδαποί είναι, επίσης, το 45,72% των δραστών κλοπών και διαρρήξεων κατά το ίδιο διάστημα του 2012 έναντι 44,58% για το αντίστοιχο διάστημα του 2011.
Ο υπουργός αναφέρει στην απάντησή του ότι το φαινόμενο της υπερσυσσώρευσης παράνομων μεταναστών στη χώρα, έχει σοβαρές επιπτώσεις στο εσωτερικό περιβάλλον ασφάλειας και υπογραμμίζει ότι για την ουσιαστική αντιμετώπιση της κατάστασης έχουν αναληφθεί συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και εκδηλώνονται στοχευμένες δράσεις, οι οποίες επικαιροποιούνται δεδομένης της ταχύτητας με την οποία εξελίσσεται το κοινό και οργανωμένο έγκλημα.
Ο Έλληνας δεν φοβάται τον ξένο, ο Έλληνας πονάει τον τόπο του και τον βλέπει σαν σπίτι του. Όπως στο σπίτι σου δεν δέχεσαι τον οποιονδήποτε και επ’ αόριστον έτσι ακριβώς και στην πατρίδα μας δεν μπορούμε να δεχόμαστε τον οποιονδήποτε και επ’ αόριστο. Πόσο μάλλον όταν αυτός ο τρίτος εισέβαλλε απρόσκλητος
Το να θεωρεί κάποιος ότι μπορεί να έρθει όλη η μιζέρια του κόσμου και να την επωμιστεί το ελληνικό κράτος, εμείς όλοι δηλαδή, είναι το ίδιο και χειρότερο από τον φοροφυγά ή από αυτόν που υπεξαίρεσε δημόσιο χρήμα. Φορτώνουν ένα βάρος στο σύνολο. Γιατί ο Έλληνας φορολογούμενος να πληρώνει τη νοσηλεία των παράνομων αλλοδαπών; Γιατί να επανέλθουν δυσίατες ασθένειες που είχαν εκλείψει; Επειδή κάποιοι θέλουν να κάνουν πολιτική καριέρα ως διεθνιστές; Ή επειδή κάποιοι φοβούνται μην τους κατηγορήσουν για ξενοφοβικούς. 
Το να φυλάσσονται τα σύνορα είναι πρϋπόθεση της ύπαρξης κράτους. Της ύπαρξης της πατρίδος. Γι’ αυτό η πατρίδα στέλνει φρουρούς. Ο ίδιος ο ύμνος του Ε.Λ.Α.Σ. εξάλλου αναφέρει «Παντού η πατρίδα μ' έχει στείλει φρουρό μαζί κι εκδικητή». Η ύπαρξη φρουρών της Πατρίδας δεν αμφισβητείται.  
Το πόσο λάθος είναι αυτή η λέξη η ξενοφοβία και αυτή η έννοια που δολίως προσπαθούν να την προωθήσουν στην ελληνική κοινωνία αποδεικνύεται και από το εξής καταλυτικό επιχείρημα. 
Κάθε χρόνο η Ελλάδα πλημμυρίζει με αλλοδαπούς, τους τουρίστες. Το 2011 ήρθαν στην Ελλάδα 16,5 εκατομμύρια τουρίστες. 
Τους φοβήθηκε κανείς; 
Τους φοβάται κανείς; 
Ξένοι δεν είναι; 
Επομένως η φοβία των ελλήνων δεν είναι για τον ξένο, είναι για τον εισβολέα, τον εγκληματία, τον παράνομο.
 
Απόστολος Τζαρός
Δικηγόρος – Θεολόγος (DEA)