Αντώνης Γρέγος:Ερώτηση για το επικίνδυνο οδόστρωμα της Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης - Μουδανιών

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΘΕΜΑ: «Επικίνδυνο το οδόστρωμα της Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης - Μουδανιών στο τμήμα της από τον Κόμβο Κ12 της Περιφερειακής Οδού Θεσ/νίκης έως την αερογέφυρα Νέου Ρυσίου»    
Σε άθλια κατάσταση βρίσκεται το οδόστρωμα της Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης-Μουδανιών σε τμήμα μήκους περίπου δέκα χιλιομέτρων από την ανατολική έξοδο της Θεσσαλονίκης (Κόμβος «Κ12» της περιφερειακής οδού) έως το ύψος της αερογέφυρας του Νέου Ρυσίου.
Το συγκεκριμένο τμήμα της Ε.Ο. δέχεται υπερβολικό φόρτο οχημάτων καθημερινά, διότι, εκτός από το ότι αποτελεί την κύρια οδική πρόσβαση προς Χαλκιδική, ταυτόχρονα συνδέει πυκνοκατοικημένες πλέον περιοχές των Δήμων Θέρμης και Θερμαϊκού με το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης, έχοντας καταστεί στην ουσία μέρος του αστικού οδικού δικτύου.
Συνέπεια της υπερφόρτισης του συγκεκριμένου δρόμου από   οχήματα, σε συνδυασμό με την έλλειψη επιτήρησης και  συντήρησής του από τις αρμόδιες υπηρεσίες είναι να έχουν δημιουργηθεί σημαντικές φθορές στο οδόστρωμα το οποίο σε πολλά σημεία έχει λακκούβες, σπασμένη άσφαλτο και ανάποδη κλίση, με αποτέλεσμα σε περιπτώσεις βροχοπτώσεων να δημιουργούνται «λίμνες» εκατέρωθεν του οδοστρώματος οι οποίες υπερκαλύπτουν την δεξιά και την μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας και μετατρέπονται σε παγίδες θανάτου.
Την επικινδυνότητα του συγκεκριμένου  δρόμου επιτείνουν τόσο οι υψηλές ταχύτητες των διερχόμενων οχημάτων (λόγω του γεγονότος ότι πρόκειται για τμήμα εθνικής οδού) όσο και η σχεδόν πλήρης έλλειψη φωτισμού το βράδυ (ακόμη και στα σημεία που υπάρχουν κολώνες φωτισμού, οι λάμπες είναι στην πλειοψηφία τους καμένες).
Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
Σε ποιες ενέργειες προτίθενται να προβούν προκειμένου να αποκατασταθούν άμεσα οι φθορές στο προαναφερόμενο τμήμα της Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Μουδανιών;
Με ποιον τρόπο θα διασφαλίσουν την σε μόνιμη βάση επιτήρηση και συντήρηση του ως άνω δρόμου ταχείας κυκλοφορίας ώστε να καταστεί ασφαλής για τους διερχόμενους οδηγούς;
Πρόκειται να προβούν στην φωταγώγηση του συγκεκριμένου οδικού  τμήματος σε όλο το μήκος των περίπου δέκα χιλιομέτρων και όχι μόνο στις αερογέφυρες όπως  συμβαίνει έως τώρα;
Αθήνα, 03/03/2016
Ο ερωτών Βουλευτής
Αντώνιος Γρέγος
Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης
ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ