Μηνύματα συμπαράστασης προς τους κρατούμενους Εθνικιστές

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ  ΕΝΩΣΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ
Η ροή των μηνυμάτων συμπαράστασης προς τους Εθνικιστές πολιτικούς κρατούμενους του καθεστώτος είναι συγκινητική! 
  • Δεν σας ψήφισα ποτέ και ούτε καν το σκεφτόμουν... Τώρα και μέλος θα γραφτώ και μπλουζάκι θα φοράω μέρα νύχτα και ας με βουτήξουν να με κλείσουν μέσα... Πασχάλης Δ.
  • ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ...  Μάρκος Π.
  • Είμαστε μαζί σας για μια Ελλάδα ανεξάρτητη. Νάνσυ Σ. ...
  • Είμαι 20 χρονών φοιτήτρια και έχω αηδιάσει με όσα ακούω γύρω μου (εντός και εκτός σχολής). Ψηφίζω Χρυσή Αυγή και είμαι οπαδός της από την πρώτη στιγμή που ασχολήθηκα με την πολιτική, ποτέ δεν εκνευρίστηκα με όσους την κατηγορούσαν γιατί άπλα είχαν την δική τους άποψη τώρα όμως ότι και να λένε πραγματικά με εξοργίζει μου δίνει την εντύπωση ότι οι περισσότεροι νέοι έπαψαν να έχουν κριτική σκέψη και επηρεάζονται από τον κάθε πουλημένο δημοσιογράφο!!! Εγώ ένα έχω να πω είμαι μαζί σας και θα είμαι μέχρι το τέλος!!! Όλοι οι ψευτοδημοκράτες  εμάς ως ψηφοφόρους και εσάς ως βουλευτές μας συμπεριφέρονται φασιστικά 1000000% άλλα δεν θα τους περάσει... Χρυσή Αυγή μέχρι το τέλος!! Μην σταματάτε ούτε για μία στιγμή... Ενάντια σε όλους τους διεφθαρμένους δημοσιογράφους και πολιτικούς!! Ευαγγελία Θ.
  • "Η Δίκη των Δικαστών": Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι τα γεγονότα που περιγράφονται στην ταινία (αναφέρεται στη δίκη του Πλαπούτα και του Κολοκοτρώνη) θα ήταν ακριβώς τα ίδια, 180 χρόνια μετά... Τρόικα, προδότες, πουλημένοι δικαστές, υπουργοί που επεμβαίνουν στη δίκη κλπ. Μακάρι να μπορούσαν να τη δουν όλοι... θα καταλάβαιναν πολλά πράγματα για το τι συμβαίνει σήμερα αλλά κ τι πρόκειται να συμβεί στο μέλλον, γιατί ως γνωστόν η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ!!! Εύα Ζ.
  • Οι συνομιλίες σας καταγράφονταν από την ΕΥΠ ή απο την NSA; Ή οι υποτιθέμενες συνομιλίες είναι σενάρια των καναλιών; Γράφονται πολλά. Γιατί αυτά τα υποτιθέμενα μηχανάκια δεν δουλεύουν καλά στις περιπτώσεις των δουλέμπορων;;;; Εύχομαι δύναμη και κουράγιο! Γιάννης Τ.
  • Συνεχίστε γερά , η αλήθεια θα εξαφανίσει τους μνημονιόδουλους ψεύτες και όλοι οι Έλληνες είμαστε δίπλα σας. Λίλα Κ.
  • ΕΙΜΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ! Γεώργιος Σ.
  • Είστε δικά μας παιδιά γιατί δεν ανήκετε στα μεγάλα τζάκια. Έχετε κερδίσει την νεολαία, ο κόσμος δεν θα σας προδώσει αυτό να το θυμάστε. Μίλτος Ρ.
  • Χτες διάβασα ότι είμαστε η μόνη χώρα που φέρνει αντίσταση σε αυτούς και αυτό οφείλεται σε εσάς!!! Μπράβο η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Ο Θεός μαζί μας... Γιώργος Χ.
  • Όλοι θα  πάμε στην Χρυσή Αυγή για έναν λόγο. Γιατί η Νέα Δημοκρατία έγινε ΠΟΛ.ΑΝ. και συνεργάζεται με τον Βενιζέλο και το ΠΑΣΟΚ.. Αυτό για εμάς τους δεξιούς είναι το ποιο σοβαρό! Γεώργιος Λ.
  • Πριν από μία εβδομάδα έθαψα τον γιο μου που κρεμάστηκε γιατί ήταν τρία χρόνια άνεργος και δεν ήθελε να με επιβαρύνει άλλο. Έπρεπε να ζήσω τον δεύτερο που είναι σε αναπηρικό καροτσάκι και να σπουδάσω τον μικρότερο που πέρασε στο πανεπιστήμιο. Αυτοί, οι φονιάδες του, οι του συνταγματικού τόξου θα πληρώσουν ποτέ; Σωτήριος Κ.
  • Είμαστε μαζί σας δυνατά, συνεχίστε για την ΕΛΛΑΔΑ μας! Δήμητρα Π.
  • Είναι όλοι τους γελοίοι. Κρατήστε γερά, παραμείνετε ψύχραιμοι. Ζωή Φ.
  • Δεν σας ψήφισα την προηγούμενη φορά, ίσως και να ήμουν αντίθετη. Στην πορεία βλέποντας την δράση σας, τον λόγο σας την ευθύτητα και πολλά άλλα ξεκίνησα να αναθεωρώ. Βλέποντας το θέατρο του παραλόγου με τις χειροπέδες μετάνιωσα και ντράπηκα που ζω σε μια χώρα που βγάζει τόσο άκυρο ακόμα και τον Βολταίρο που εκείνος θα έδινε και την τελευταία ρανίδα του αίματος του για να μπορεί ο άλλος ελεύθερα να λέει τη γνώμη του εδώ δίνουμε παραστάσεις και μάλιστα κακού σεναρίου. Λυπάμαι πολύ για όλα, εύχομαι όλα να πάνε καλά, και σημείωσε και κάτι άλλο σε μια έρευνα αναφέρει ότι οι ψηφοφόροι της χρυσής αυγής είναι κυρίως κόσμος μέσης εκπαίδευσης, του μεροκάματου. Διαφωνώ είμαστε και πολλοί ακόμα των μεταπτυχιάκων και των πτυχίων χωρίς αξία. Εγώ λοιπόν προτιμώ να έχω βουλευτές "αλήτες" όπως σας αποκάλεσαν με τατού , που ακούνε μέταλ και οργώνουν τη γή αλλά που νιώθω ότι τουλάχιστον δεν θα με κλέψουνε και κάτι ακόμα, μετά από 24 ώρες απολογία ίσως έκανα χειρότερα εγώ και πολλοί άλλοι μπορούμε να το αντιληφθούμε, και όσοι έχουμε και γνώσεις ψυχολογίας βλέποντας τα πρόσωπα σας καταλάβαμε πολλά, ήρεμα όμως, είναι μέρος του παιχνιδιού. Πολλές φορές η ηρεμία είναι ο χειρότερος εχθρός απέναντι στον πανικό των άλλων. Όλα καλά και αυτή τη φορά δίπλα σας. Αγγελική Τ.