Αντώνης Γρέγος: Απάντηση σε δημοσιεύματα σχετικά με την υπόθεση υπεξαίρεσης στο Δήμο Θεσσαλονίκης


Mε αφορμή δημοσιεύματα που έχουν εμφανισθεί σε εφημερίδες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με την εμπλοκή μου στην υπόθεση υπεξαίρεσης του Δήμου Θεσσαλονίκης τονίζω για τελευταία φορά ότι:
- Στην ανωτέρω υπόθεση είμαι ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ
- Όπως αποδεικνύεται από τις καταθέσεις, αν είχαν εισακουστεί οι προτάσεις μου για την δημιουργία διπλογραφικού συστήματος, την απασχόληση και άλλου προσωπικού και την έκδοση ενταλμάτων πριν τις πληρωμές, το σκάνδαλο θα είχε αποκαλυφθεί χρόνια πριν.
- Έχω παραστεί και καταθέσει σαν μάρτυρας κατηγορίας στην πρωτόδικη δίκη
- Θεωρώ ότι εσκεμμένα επιχειρείται η σπίλωση του ονόματός μου λόγω της ιδιότητάς μου.
- Λόγω των καταιγιστικών πολιτικών εξελίξεων ήταν αδύνατον να παρευρεθώ την ορισμένη ημερομηνία στο δικαστήριο, απέστειλα όμως στην δικηγόρο μου τα σχετικά αποδεικτικά στον αξιότιμο πρόεδρο του δικαστηρίου.
- Απολαμβάνω της εμπιστοσύνης και της στήριξης χιλιάδων πολιτών σαν εκπρόσωπος του ελληνικού έθνους.
- Επιφυλάσσομαι κάθε νομίμου δικαιώματός μου όπως έπραξα σε ανάλογη περίπτωση εφημερίδας της οποίας αναμένω το αποτέλεσμα της δικαστικής απόφασης.

ΓΡΕΓΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α΄ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΛΑΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ