Ηλίας Παναγιώταρος στη βουλή: Φωτιά και Τσεκούρι στους προσκυνημένους - Όχι στο τζαμί - Όχι στην ισλαμοποίηση της Ελλάδος! - ΒΙΝΤΕΟ


Ο βουλευτής Β΄ Αθήνας, Συναγωνιστής Ηλίας Παναγιώταρος έφερε σήμερα στην Βουλή με επίκαιρη ερώτηση στον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη το μείζον ζήτημα της ανέγερσης μουσουλμανικού τεμένους στην Αθήνα. Ο πασοκάνθρωπος, ο οποίος ανερυθρίαστα είχε δηλώσει πως:


«δεν είχα διαβάσει το Μνημόνιο», παρά ταύτα όχι μόνο το υπέγραψε αλλά και το υπερασπιζόταν με πάθος, ξεπέρασε εαυτόν σήμερα στη Βουλή δηλώνοντας μετά κομπασμού πως «είναι τιμή μου που επί υπουργίας μου θα γίνει τζαμί»!
Σε ένα παραλήρημα ψευδοανθρωπισμού, ο άλλοτε υπουργός Δημόσιας Τάξης που έδινε διαταγές στην αστυνομία να ξυλοκοπά ανελέητα τους Έλληνες που διαδήλωναν μαζικά κατά του Μνημονίου και της κυβέρνησης Τζέφρυ Παπανδρέου, ο αγαπημένος της αμερικανικής πρεσβείας υπουργός της ψοφοδεούς κυβέρνησης Σαμαρά δήλωσε: «Εμένα προσωπικά, την οικογένεια μου, που είμαι Πόντιος και Μικρασιάτης πρόσφυγας, με καμένα σπίτια με καμένες εκκλησιές, μου κάνει τιμή που απαντάω σήμερα σε εσάς και που επί υπουργίας μου γίνεται το τζαμί».
Στον θρασύ και αυθάδη υπουργό απάντησε ο βουλευτής του Λαϊκού Συνδέσμου-Χρυσή Αυγή, συναγωνιστής Η. Παναγιώταρος, ο οποίος εξέφρασε την θέση της συντριπτικής πλειοψηφίας του Ελληνικού Λαού επί του ζητήματος της ανέγερσης τζαμιού στην Αθήνα, μεταχειριζόμενος την ιστορική φράση του Γέρου του Μοριά, Θεόδωρου Κολοκοτρώνη: «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους»!



Ο Η. Παναγιώταρος επισήμανε μεταξύ άλλων, πως η ξενόδουλη κυβέρνηση αποφάσισε την ανέγερση τζαμιού στην Αθήνα την ίδια ώρα που η Μητρόπολη παραμένει ημιτελής, ενώ Τούρκοι κυβερνητικοί αξιωματούχοι έχουν ανοιχτά εκφράσει την πρόθεση μετατροπής της Αγίας Σοφίας σε τζαμί!
Η Χρυσή Αυγή θα δώσει μαζί με τον Ελληνικό Λαό τον αγώνα για να αποτραπεί η ισλαμοποίηση της Ελλάδος!